Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون مهندسی راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه راهدارخانه محور هشتگرد به طالقان احداث شود،گفت: پروژه هشتگرد - طالقان ۹۸ درصد پیشرفت دارد. - اخبار استانها -

 جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به پیشرفت پروژه راه هشتگرد - طالقان اظهار داشت: طول این قطعه 42 کیلومتر بوده و در حال حاضر این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش کوچکی از اجرای آسفالت این پروژه باقی مانده که دلیل عدم تکمیل آن بارش برف است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه با توجه به ارتفاع جاده طالقان- هشتگرد و برف گیر بودن آن منطقه  ممکن است در روزهای بارشی سال در بحث تردد خودروها مشکلاتی ایجاد شود، بیان کرد: در نتیجه نیاز به انجام اقداماتی از جمله استقرار یک واحد راهدارخانه در این محور است.

استاندار البرز: ارتقای زیرساخت‌های شهر جدید "هشتگرد" باید تسریع شوداستاندار البرز: جاده هشتگرد- طالقان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسدسکونت مردم در واحدهای ناقص مسکن مهر هشتگرد+فیلم/ وزارت راه: توقع مردم زیاد است

معاون مهندسی و ساخت  راه و شهرسازی استان البرز، گفت: به جزء موضوع استقراریک واحد راهدارخانه، موضوع نصب تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی و یا نیوجرسی‌ها در محور طالقان- هشتگرد باید تکمیل شود، در نتیجه از سوی مسئولان وزات راه تصمیم برآن شد که بهره برداری از این محور به سال جدید موکول شود.

وی با تاکید براهمیت فراهم کردن تردد ایمن برای مسافران به هنگام عبور از محور طالقان - هشتگرد گفت: به یقین این مهم تا زمان افتتاح این پروژه به سرانجام می‌رسد.

معاون راه و شهرسازی استان البرز با این توضیح که تونل پروژه راه طالقان- هشتگرد هنوز در فاز اجرایی است و افتتاح آن به زمان بیشتری نیاز دارد، عنوان کرد: اتمام کار تونل این پروژه بستگی به میزان تزریق اعتبار دارد اما به یقین پروسه اجرای آن یک تا دو سال دیگر زمان نیاز دارد و تاکنون حدود 110 میلیارد تومان در اجرای پروژه راه طالقان ـ هشتگرد هزینه شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا