Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری  پنج دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی‌ها لیورپول در دیداری خارج از خانه به مصاف فولام می‌رود. در دیگر بازی هم آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم برنلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولام - لیورپول

لیورپول از ساعت ۲۰ در ورزشگاه "کراون کاتج" به مصاف فولام خواهد رفت. با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول به نظر می‌رسد که شاگردان یورگن کلوپ بازی سختی در پیش نداشته باشند. سرخ پوشان مرسی ساید با ۲۴ امتیاز از ۱۱ بازی و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و این فرصت خوبی است تا با کسب هر سه امتیاز  مسابقه و بالا بردن آمار گلزنی خود به صدر جدول برسند.در طرف دیگر میدان  تیم میزبان با ۷ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رتبه هفدهم جدول جای گرفته است.

لیورپول این روز‌ها در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و در قامت یک قهرمان گام به میدان می‌گذارد. سرخ پوشان بندر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا  هم بسیار خوب کار کرده اند و با قرار گرفتن در صدر جدول جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورده اند.

نکات آماری

هیچ یک از ۱۴ بازی گذشته فولام و لیورپول در ورزشگاه کراون کاتج با تساوی به پایان نرسیده است، در این بازی‌ها فولام ۵ بار و لیورپول ۹ بار پیروز شده اند. لیورپول در ۶ بازی آخر خود برابر فولام ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۴ گل دریافت کرده است. لیورپول ۱۸ بازی لیگ برتر را برابر تیم‌های تازه صعود کرده با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وضعیت مصدومان لیورپول

آلیسون بکر دروازه بان لیورپول که به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ در سه بازی گذشته قرمز‌ها غایب بود به تمرینات بازگشته و ممکن است در این بازی درون دروازه قرار بگیرد.

علاوه بر این، اکسلید چمبرلین هافبک لیورپول که به دلیل جراحی زانو در این فصل هنوز به میدان نرفته است می‌تواند در این بازی برای اولین بار در ترکیب تیمش قرار بگیرد، اما وضعیت دیوگو ژوتا گلزن این روز‌های لیورپول و کاستاس مدافع یونانی این تیم هنوز مشخص نیست و این ۲ باید مورد ارزیابی بیشتر قرار بگیرند.

تیاگو آلکانتارا، جیمز میلنر و ژردان شقیری همچنان غایبان لیورپول خواهند بود.

آرسنال – برنلی

در دیگر بازی مهم امشب آرسنال از ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه پذیرای تیم برنلی خواهد بود. آرسنال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شروع بسیار بدی داشته است. این تیم در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه یازدهم جدول جای دارد که بدترین شروع این تیم در حدود ۲۰ سال گذشته است.

در آن سوی میدان برنلی هم با ۶ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه هجدهم است. این تیم با ۵ گل زده به همراه شفیلدیونایتد بدترین خط حمله را دارد. البته وضع خط حمله آرسنال هم چندان تعریفی ندارد. این تیم در ۱۱ مسابقه در مجموع ۱۰ گل به ثمر رسانده است. وخامت عملکرد خط حمله این ۲ تیم وقتی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام به تنهایی ۱۰ گل زده است.

آرسنال در حالی در لیگ جزیره در رتبه پانزدهم جای گرفته است که در رقابت‌های لیگ اروپا وضعیت بسیار خوبی دارد و با ۶ پیروزی متوالی در دور گروهی با امتیاز کامل راهی دور حذفی شده است. حالا میکل آرتتا سرمربی آرسنال قصد دارد موفقیت‌های اروپایی تیمش را به لیگ جزیره نیز تسری دهد و امتیاز‌های لازم را برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول جمع آوری کند و برای شروع این روند چه حریفی بهتر از یک تیم پایین جدولی.


نکات آماری ۲ تیم

آرسنال هر ۹ بازی خانگی خود برابر برنلی را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است. برنلی در هر ۶ بازی خارج از خانه خود برابر آرسنال شکست خورده که بدترین رکورد خارج از خانه آن‌ها برابر یک تیم در این رقابت‌ها است. آرسنال از سپتامبر سال ۱۹۷۴ در ۱۵ دیدار خود برابر برنلی شکست نخورده، ۱۱ پیروزی و ۴ تساوی حاصل این مسابقات بوده است. آرسنال این فصل سه بازی آخر خود در دیدار‌های خانگی را واگذار کرده است. آخرین باری که این تیم ۴ بازی متوالی خانگی را باخته به دسامبر سال ۱۹۵۹ برمی گردد. توپچی‌ها از ۹ بازی آخر خود ۶ بازی را واگذار کرده اند. آن‌ها از یازده بازی فصل خود ۱۳ امتیاز کسب کرده اند که بدترین شروع فصل این تیم پس از فصل ۸۲-۱۹۸۱ محسوب می‌شود. پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال برابر برنلی بیش از هر تیمی گلزنی کرده است. او در ۵ بازی برابر این تیم ۷ گل به ثمر رسانده که ۳ بازی در ورزشگاه امارات برگزار شده و اوبامیانگ در این ۳ بازی خانگی ۵ گل زده است. این بدترین جایگاه آرسنال در هفته دوازدهم پس از سال ۱۹۸۳ است. آرسنال در این بازی توماس پارتی را به دلیل مصدومیت و نیکولاس پپه را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

چرا تیم "مورینیو" این فصل شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس است؟ مهاجم منچستریونایتد در راه انتقال به لالیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول آرسنال یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد