Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:48:34 GMT

بازی سختی با الاهلی داریم/ برای پیروزی آماده هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۴۱۳۶

بازی سختی با الاهلی داریم/ برای پیروزی آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ ستارگان قطر امروز تیم الخریطیات به مصاف تیم الاهلی می‌رود. در تیم الخریطیات پژمان منتظری مدافع ایرانی حضور دارد و در تیم الاهلی هم امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال و تیم ملی بازی می‌کند.

منتظری در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت: به دنبال کسب نتیجه مثبت در این مسابقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی می‌دانیم کار سختی داریم بخصوص اینکه الاهلی هم در بازی قبل شکست خورده است. برای پیروزی در این بازی و بهبود موقعیت خود در جدول کاملاً آماده هستیم.

وی افزود: بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم اما موقعیت‌هایمان را در مقابل دروازه حریف از دست می‌دهیم. همه بازی الخریطیات با ام صلال را تماشا کردند و دیدند که کنترل بازی دست ما بود اما در دقیقه آخر یک گل خوردیم و باختیم. امیدوارم در بازی بعد موفق باشیم. کادر فنی و بازیکنان متعهد شدند این تصویر را اصلاح کنند و با نتیجه خوب از بازی بیرون بیایند.

کد خبر 5094253

منبع: مهر

کلیدواژه: پژمان منتظری تیم فوتبال استقلال تهران امید ابراهیمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال هندبال کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر هندبال لیگ کشتی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند کشتی فرنگی محمود فکری تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت