Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهار موج سوم و سهمگین کرونا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر سعید نمکی در بدو ورود به فرودگاه بیرجند گفت: به لطف خداوند و همگرایی و همفکری که بین همه نیرو‌های نظام اتفاق افتاد و همراهی مردم، خوشبختانه ما امروز می‌‍ توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با ادامه این رویه به سمت کاهش تعداد فوتی‌ها در کشور خواهیم رفت و آینده بسیار روشنی را در مقابله با این ویروس خواهیم داشت.
دکتر نمکی برای بررسی روند کنترل ویروس کرونا و افتتاح چند طرح حوزه سلامت به استان خراسان جنوبی سفر کرده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، بیماری ، کووید 19 ، مهار موج سوم ، وزیر بهداشت ، دکتر نمکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا بیماری کووید 19 مهار موج سوم وزیر بهداشت دکتر نمکی موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران