Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در پنجمین هفته از رقابتهای لیگ برتر مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان متوقف شد تا با ۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

پیمان صاحب جمعی مدافع پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: نیمه اول بازی از سوی دو تیم کیفیت مطلوبی نداشت و سطح آن اصلاً در حد و اندازه لیگ برتر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه دوم قدری گرم شد و کیفیت آن بهتر شد. اما باز هم آن کیفیتی که از استقلال انتظار داریم را ندیدیم.

وی بیان داشت: تمرکز در بازیکنان خطوط حمله و دفاع کامل نیست و یکی از مشکلات فنی که به چشم می‌خورد، قطع ارتباط خطوط سه‌گانه با یکدیگر است. گویی هر کدام از سه خط برای خود بازی می‌کنند. انتقال توپ از دفاع به حمله با حرکات پراکنده انجام می‌شود و خط میانی کمترین تاثیر را در فاز تهاجمی دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: استقلال بهترین مهاجمان فوتبال ایران را دارد و گل نزدن با این مهاجمان بسیار سخت‌تر از گل زدن است. با اینکه شیخ مصدوم است اما باز هم ما قائدی و مطهری را در این منطقه داریم که از بهترین‌ها هستند. مگر می‌شود با زوج قائدی و مطهری گل نزد؟ وقتی همه مهاجمان استقلال گل نمی‌زنند این بدان معناست که یک مشکل فنی وجود دارد که باید برطرف شود.

کارشناس فوتبال خاطرنشان ساخت: بی تعارف بگویم هنوز یک بازی خیلی خوب و امیدوار کننده در این فصل ندیدیم. مردم بازی‌های این تیم زمان استراماچونی را دیده‌اند و چه بخواهیم چه نخواهیم این مقایسه وجود دارد. ما هنوز بازی‌های زیبا و چشم نوازی از استقلال ندیده ایم.

صاحب جمعی تصریح کرد: البته پنج هفته زمان مناسبی برای کیفیت‌سنجی یک مربی نیست و من با همه نقدهایی که دارم معتقدم باید به فکری زمان مناسب داد تا بتواند تفکراتش را جا بیندازد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: استقلال به اندازه کافی مهره برای ارائه یک بازی تهاجمی دارد و کادر فنی باید از این مهره‌ها استفاده بهینه انجام دهد. معتقدم این تیم اگر پر مهره ترین تیم لیگ برتر نباشد، یکی از پر مهره ترین هاست و تنها کاری که باید کرد باید این بازیکنان خوب را به هماهنگی لازم رساند و آنها را به لحاظ بدنی به استانداردهای لازم رساند.

وی در خصوص احمد موسوی و گلزنی او مقابل صنعت نفت گفت: موسوی سالهاست در مسیر رشد قرار دارد و مقابل صنعت نفت نیز به خوبی توانست جای خالی وریا را پر کند. او بهترین مدافع استقلال در این بازی بود. نه به این دلیل که گل زد، بلکه او یک گل قطعی را هم برای تیم خرید و از جناح او در خط دفاعی تیم آسیب ندید.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: این تیم هنوز بابت فقدان یک طراح و کارگردان در میانه میدان رنج می‌برد و بازیکنانی مثل جباروف، امید ابراهیمی و علی کریمی که چنین توانمندی را دارند در این تیم دیده نمی‌شوند.

کد خبر 5091477

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال هندبال کشتی آزاد فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر هندبال لیگ کشتی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند کشتی فرنگی محمود فکری تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!