Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدسی گفت: به همت خادمیاران رضوی شهرستان گلوگاه ۷۵ بسته لوازم‌التحریر شامل کوله پشتی، دفتر، مدادرنگی، مداد، خودکار، جامدادی و... به ارزش هربسته ۲۰۰ هزارتومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

« میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلوگاه گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس تا اطاع ثانوی تعطیل هستند و تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی صورت می گیرد که تحقق این مهم مستلزم داشتن گوشی هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه خادمیاران رضوی در بخش تامین امکانات آموزشی همراه دانش اموزان هستند، افزود: به همت خادمیاران رضوی این شهرستان 75 بسته لوازم‌التحریر شامل کوله پشتی، دفتر، مدادرنگی، مداد، خودکار، جامدادی و...  به ارزش هربسته 200 هزارتومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی به همراهی خیرین و مردم نیک اندیش گلوگاه برای تامین لوازم تحریر دانش آموزان مناطق کم برخوردار اشاره کرد و یادآورشد:

 

قدسی به شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار والدین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: این خانواده ها به دلیل مشکلات معیشتی قدرت خرید لوازم التحریر را ندارند و باید کاری کنیم تا زمانیکه این دانش‌آموزان نیازمند به مدرسه می‌روند، نسبت به سایر همکلاسی‌هایشان احساس کمبود نداشته باشند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع لوازم التحریر خادمیاران رضوی مشکلات معیشتی رفع مشکلات مردم دانش آموزان نیازمند کرونا دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی