Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@02:14:12 GMT

۱۳۳۱ ریال سود برای "پرداخت" در ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۵۰۰۴

۱۳۳۱ ریال سود برای 'پرداخت' در ۶ ماه

شرکت به پرداخت ملت در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ برای هرسهم یک هزار و ۳۳۱ریال سود ساخته است.

به گزارش پول نیوز، شرکت به پرداخت ملت در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرده که با سود انباشته ۳هزار و ۵۷۶میلیارد ریالی برای هرسهم یک هزار و ۳۳۱ریال سود محقق ساخته است.

"پرداخت" ، در این گزارش سود عملیاتی را ۲هزار و ۵۳۴میلیارد ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۲۹میلیارد ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت درآمد محقق شده ۶ماهه خود را ۱۳هزار و ۱۷۷میلیارد ریال اعلام کرد که از این محل سود ناخالص شناسایی شده ۲هزار و ۷۶۰میلیارد ریال است. همچنین «پرداخت» پیش بینی کرده درآمد ۶ماهه دوم سال مالی به ۱۲هزار و ۲۱۵میلیارد ریال می رسد.

این شرکت با توجه به برآوردی که برای برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ دارد، اعلام کرد که به منظور حفظ سهم بازار، برنامه هایی به منظور تأمین مالی از طریق منابع بانکی ارزان قیمت پیش بینی شده است که طبعا" باعث کاهش هزینه های مالی در سال مالی ۱۳۹۹خواهد شد.

تدوین برنامه عملیاتی و اجرای پروژه های مرتبط در راستای برنامه های راهبردی شرکت، بازنگری سیستم ها، نظام ها و فرایندها به منظور افزایش بهره وری سازمانی، انجام فعالیت های تحقیق و توسعه در راستای توسعه بازار از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ است

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: به پرداخت ملت تامین مالی هزینه های مالی پرداخت سود خالص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی