Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن فارسی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: این تسهیلات که از طریق اعتبارات وزارتی به منظور اشتغال‌زایی به سمن‌های قم تخصیص داده شده به ۱۰ سمن (سازمان‌های مردم نهاد) و باشگاه که طرح‌های اشتغال‌زایی داشته‌اند، پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارسی عنوان کرد: پیگیری مطالبه اشتغال جوانان استان، همچنین آسیب‌شناسی و ارائه راهکار‌های کارشناسی در این زمینه در دستور کار ستاد ساماندهی جوانان قم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم، اشتغال را یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های جوانان دانست و افزود: فهم درست مطالبه‌های جوانان و نیاز‌های اساسی آن‌ها در برنامه‌ریزی‌ها بسیار اهمیت دارد که در این راستا استفاده از سمن‌های تخصصی و جوانان نخبه استان برای شناسایی و اولویت‌بندی این مطالبه‌ها ضروری است.

او ادامه داد: ایام شیوع کرونا و حضور پررنگ جوانان داوطلب سازمان‌دهی شده در سمن‌های استان، اهمیت و اثربخشی بسیار زیاد استفاده از ظرفیت جوانان در امور مختلف از جمله مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به خوبی نشان داد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به نقش آفرینی موثر سمن‌های استان درمقابله با کرونا،عنوان کرد: جوانان فعال در سازمان‌های مردم نهاد قم با فعالیت‌های داوطلبانه خود در پویش‌های ملی و استانی اقدام‌های بسیاری در راستای کمک مومنانه، حمایت از قشر‌های آسیب دیده، تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین ضدعفونی کردن معابر انجام دادند.

فارسی، سمن‌ها را بستری برای بروز و ظهور استعداد جوانان دانست و تاکید کرد: جوانان با حضور فعال در سمن‌ها و حوزه‌های تخصصی خود علاوه بر به فعالیت رساندن استعداد‌های خود، می‌توانند در زمینه‌های اجتماعی، کسب و کار‌های نوین، توسعه اشتغال و ایجاد فضا‌های جدید در عرصه‌های مختلف فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا به منظور استفاده از ظرفیت سمن‌ها در زمینه فرهنگ سازی، کمک به قشر‌های آسیب دیده، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به دستورالعمل های بهداشتی پویش‌های مختلف ملی و استانی توسط سازمان‌های مردم نهاد قم اجرایی شده‌است.

هم‌اکنون ۴۳ سمن تخصصی از اداره کل ورزش و جوانان قم دارای مجوز فعالیت است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی شیوع کرونا سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است