Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: به نظرم استقلال الان در شرایطی است که باید حتما حمایت بکنیم و بتوانیم کمک کنیم تا از این بحران خارج شود. صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: به نظرم استقلال الان در شرایطی است که باید حتما این تیم را حمایت کنیم تا از این بحران خارج شود فکر می‌کنم فکری گزینه خوبی برای سرمربیگری استقلال بود که سابقه مربیگری در لیگ یک را داشت و در لیگ برتر هم عملکرد بدی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به نظرم الان زمان حمایت است، چون فکری تیم را در شرایطی تحویل گرفت که شرایط خیلی سخت بود، پنجره نقل و انتقلات بسته بود و بازیکنان خوبی جدا شده بودند و دو هفته از لیگ برگزار شده بود که پنجره باز شد و هماهنگ کردن تیم در این شرایط سخت است، اما با اضافه شدن نادری، موسوی و شجاعیان شرایط استقلال بهتر شد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تا آنجا که توانستم حامی فکری بودم، اما بقیه پیشکستوتان را نمی‌دانم. او بدموقع آمده، ولی خودش قبول کرده و باید حمایت کنیم. در دو بازی گذشته شجاعیان خیلی کمک کرده و باید یک مقدار عقب‌تر کار کند تا فکری به ارنج خودش برسد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه نفرات نیمکت زیاد است را قبول دارم، ولی باید به فکری احترام گذشت و با حضور آنها وزن نیمکت استقلال بالا رفته است، ولی باید این افراد به فکری کمک کنند و همه اعضای کادرفنی می‌توانند از دقیقه یک تا آخر بازی با شرح وظایف جداگانه تیم حریف را آنالیز کنند تا استقلال بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.   بیشتر بخوانید: آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با شهرخودرو در غیاب سه بازیکن

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ورمزیار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس