Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح یکشنبه در مراسم افتتاح ۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی استان اظهارکرد: کادر بهداشت و درمان این روزها با سختی تمام و جدیت تلاش برای کنترل بیماری می کنند.

وی با اشاره به شیوع بالای کرونا در یکماه گذشته در استان بیان داشت: با همکاری قابل تقدیر مردم روند ابتلا و مرگ و میر کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همراهی و همکاری اصناف و بازاریان استان در اجرای محدودیت های کرونایی تقدیر کرد و افزود: تقاضا داریم این همراهی به صورت جدی ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: دو نعمت ناشناخته امنیت و سلامت نعمت هایی هستند که وقتی از دست می رود قدر آن را بیشتر می دانیم.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در حوزه امنیت رتبه برتر کشور را دارد، تصریح کرد: مردم در سایه این نعمت خوب زندگی می کنند و زمینه سرمایه گذاری ها فراهم است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی در مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات رتبه خوبی دارد هرچند پراکندگی جمعیت و وسعت استان کار را برای ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان سخت می کند.

وی ادامه داد: علی رغم خدماتی که به این استان داده شده هنوز نیازمند امکانات بیشتری هستیم.

وی با اشاره به وجود ۳۵۰‪ کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان بیان داشت: مرز فعالی داریم که به مبادلات کشور کمک می کنند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با ۶ استان مهم کشور همجوار است، بیان کرد: نیاز داریم زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان تقویت شود.

وی از وزیر بهداشت خواست برای واگذاری سه دستگاه ام ار ای به شهرستان های فردوس، طبس و قاین تسریع شود.

ملانوری همچنین خطاب به وزیر بهداشت گفت: در تجهیز بیمارستان های بشرویه و سرایان به سی تی اسکن بشرویه، اکسیژن سازهای شهرستان های بشرویه، سرایان، نهبندان و سربیشه و همچنین شتاب دهنده بیمارستان ایران مهر مساعدت شود.

کد خبر 5094345

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی حمید ملانوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج عکس استانها تبریز خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات