Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولسان هیوندای و ویسل کوبه در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف یکدیگر می روند

اولسان هیوندای و ویسل کوبه از ساعت 13:30 به وقت تهران فینال شرق آسیا را برگزار می کنند.

اطلاعات بازی

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020
اولسان هیوندای - ویسل کوبه
تاریخ و زمان به وقت تهران: یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 13:30
مکان: قطر - ورزشگاه جاسم بن حمد

پیش بازی و وضعیت دو تیم

اولسان هیوندای در مرحله یک چهارم نهایی توانست بیجینگ گوان چین را با نتیجه 2-0 شکست دهد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم کره ای تا اینجای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 5 گل خورده اند و 19 گل به ثمر رسانده اند. میانگین سنی تیم اولسان هیوندای 27.3 است. بازیکن تاثیرگذار این تیم کره ای جونیور نگرائو است. گفتنی است 4 بازیکن اولسان هیوندای در خطر از دست دادن فینال احتمالی هستند و باید مراقب گرفتن اخطار در بازی مقابل ویسل کوبه باشند.

ویسل کوبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست در ضربات پنالتی (7-6) تیم سوون سامسونگ را از پیش رو بردارد. ویسل کوبه آندرس اینیستا، فوق ستاره سابق بارسلونا درون ترکیب خود دارد. این تیم ژاپنی در این تورنومنت 7 گل به ثمر رسانده و 6 بار نیز دروازه شان باز شده است. میانگین سنی تیم ویسل کوبه، 27.1 است. باید دید این تیم می تواند با اتکا به خلاقیت آندرس اینیستا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 شود یا خیر.

بازی های اخیر دو تیم در آسیا بازی های اخیر ویسل کوبه در لیگ قهرمانان آسیا بازی های اخیر اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نهایی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2020 اولسان هیوندای ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس