Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید فراهانی» طی سخنانی، نسبت به وضعیت خانه پدری جلال آل احمد تذکر داد و گفت: فرزندان ما از ما انتظار دارند تا نمادهای هویت ملی و محلی آنها را به نکویی حفظ و نگهداری کنیم و این امانت را با صحت و آراستگی به نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

وی افزود: خانه پدری جلال آل احمد یکی از خانه‌های ثبت شده میراث فرهنگی در محله سنگلج تهران است که سال‌ها قبل توسط میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تملک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی گفت: این خانه در حال حاضر پاتوق معتادان و کارتن خواب‌ها شده است و آنها درهای خانه را کنده و شب‌ها در وسط اتاق‌ها آتش روشن می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: این خانه قرار بود به عنوان خانه باستان شناسان ایران شناخته شود و مامن روشنفکران درد آشنای کشور باشد که امروز به به بیقوله مبدل شده و رو به تخریب رفته است.

فراهانی با بیان اینکه برای حفظ میراث فرهنگی معاصر، به وزیر میراث صنایع دستی و گردشگری تذکر می‌دهم گفت: همچنین از شهردار تهران می‌خواهم با مذاکره با وزیر زمینه خرید، حفظ و نگهداری این خانه را ایجاد کند.

‌خبر تکمیل می شود…

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران جلال آل احمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران جلال آل احمد شورای شهر شهر تهران جلال آل احمد اخبار کنکور جلال آل احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت

بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برای گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی "مدرسه قوی، ایران قوی" سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک