Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@00:18:26 GMT

تیراندازی مرگبار به مرد موادفروش

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۶۱۱۹

تیراندازی مرگبار به مرد موادفروش

موادفروش سابقه‌داری که برای مشکوک نشدن مأموران برادرزن نوجوانش را هنگام معامله با خودش می‌برد، هنگام تعقیب و گریز از دست مأموران با شلیک گلوله کشته شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 7 صبح چهارشنبه 19 آذر، مأموران کلانتری 208 پایانه، حین گشت‌زنی در محدوده آزادی به خودروی 405 مشکوک می‌شوند. استعلام شماره پلاک خودرو و بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد راننده جوان یکی از موادفروشان منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل خودرو به غیر از راننده پسر 15 ساله‌ای نیز به عنوان سرنشین حضور داشت.

بدین‌ترتیب مأموران کلانتری دستور ایست به راننده 30 ساله دادند، اما راننده جوان بدون توجه به اخطارهای آنها اقدام به فرار کرد.
تعقیب و گریز مأموران کلانتری با فرار راننده پژو آغاز شد. تعقیب و گریز تا بزرگراه شهید فهمیده ادامه داشت و چندین بار مأموران دستور ایست و اخطار دادند.
اما راننده بدون توجه به اخطارها به فرارش ادامه داد و این‌بار مأموران دست به اسلحه شدند و بعد از چند تیر هوایی به سمت خودروی پژو نشانه رفتند. تیرها در این تعقیب و گریز به راننده جوان اصابت کرد و باعث توقف خودرو شد.مرد جوان برای درمان به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد و پسر 15 ساله‌ای که همراه او نیز بود، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای اطفال فرستاده شد.
در تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده پژو، از مواد فروشان حرفه‌ای میدان آزادی است و پسر 15 ساله برادر همسر متهم است.
مرد موادفروشی که سابقه دستگیری داشته و برای اینکه کسی به او مشکوک نشود، به همراه برادر همسرش برای فروش ساعات 4 تا 6 صبح مواد راهی میدان آزادی شده بود. در بازرسی از خودرو 6 گرم شیشه و حدود 2 میلیون تومان پول که از فروش مواد به‌دست آورده بود کشف شد. بازپرس ساسان غلامی دستور تعیین کارشناس اسلحه و تحقیقات تکمیلی را صادر کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند