Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همزمان با هفته پایانی پاییز اعلام کرد: به نوعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که خانواده‌ها در «شب یلدا» این امکان را داشته باشند تا میوه مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار، با قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر تهیه کنند، ضمن اینکه در باره سایر محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در طولانی‌ترین شب سال نیز تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه امروز، میادین میوه و تره بار در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان ایستاده‌اند، افزود: امروز در این مراکز خدماتی، علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ و همچنین، انواع آجیل، خشکبار و تنقلات ویژه شب یلدا نیز عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه کارکنان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و میادین و بازار‌های تحت پوشش آن با تمام توان در خدمت شهروندان هستند، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا این امکان فراهم شود که شهروندان در مراجعه به این مراکز نسبت به وجهی که می‌پردازند، بیشترین محصولات ممکن را تهیه کنند و از میادین دست خالی برنگردند.   بیشتر بخوانید: نرخ انواع آجیل شب یلدا در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر، اختلاف قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر به ۳۷ درصد و سبزیجات و صیفی‌جات به ۳۴ و نیم درصد می‌رسد، خاطرنشان کرد: این تفاوت قیمت برای گوشت گوسفند ۱۹ درصد، گوشت گوساله ۱۵ درصد، گوشت مرغ ۱۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد و قند و شکر ۱۴ درصد است.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان مدیریت میادین میوه شب یلدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مدیریت میادین میوه شب یلدا سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میادین میوه و تره بار شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6095471

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)