Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: مخدوش کردن پلاک خودرو برای فرار از طرح محدودیت تردد شش ماه تا یک سال حبس به دنبال دارد.

حمدالله رحمتی پور روز یکشنبه ۲۳ آذر درجمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه هنوز هم با تردد غیرضروری خودروها در سطح شهر مواجه هستیم به طوری که شب گذشته ۳۲۵۰ مورد از این خودروها مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج با اشاره به اینکه برخی از خودروها برای فرار از این جریمه پلاک خود را مخدوش کردند، ادامه داد: این اقدام غیرقانونی است و جرم تلقی می‌شود، طبق قانون برای چنین اقدامی مجازات حبس شش ماه تا یک سال در نظر گرفته شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه اجرای محدودیت تردد از ۹ شب تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح همکاری خوبی میان دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه صورت گرفت.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۲۰ واحد خودرویی در نقاط مختلف شهر مستقر شده است که علاوه بر دوربین‌ها اجرای طرح را رصد می‌کنند.

به گفته این مسئول طبق این طرح ورود و خروج خودروهای باربری و وانت‌ها با محدودیت همراه نیست، همچنین خودروهایی با پلاک غیربومی که ساکن کرج هستند اجازه ورود دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج در بخش دیگری از سخنان خود به وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها در این فصل از سال اشاره و اضافه کرد: مراکز معاینه فنی خودورها فعالیت خود را آغاز کرده اند و خودرهایی که دچار نقص فنی هستند می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: همچنین مرکز تعویض پلاک نیز از ابتدای هفته جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی کرج همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا