Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس دولت را ملزم به ارائه فهرست میزان معافیت های مالیاتی، گمرکی و بیمه ای و درصد معافیت هریک از آنها کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با بند (۱۰) آن موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دولت ملزم به ارائه فهرست میزان معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و بیمه‌ای و درصد معافیت هریک از آنها و همچنین ارائه جدول بدهی‌ها و مطالبات قطعی شده و تعهدهای دولت به اشخاص حقوقی خصوصی، تعاونی و مؤسسات عمومی غیر دولتی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری شد.

در این ماده واحده هیچیک از پیشنهادات به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 461139

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معافیت مالیاتی دولت مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مالیات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • ضرب‌الاجل به پاستور