Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاسم‌پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی در شب یلدا برگزار نشود و مردم از ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با یکدیگر در این شب استفاده کنند.

وی ادامه داد: مردم از خودشان، خانواده هایشان و همشهریانشان مراقبت کنند و نگذارند ویروس کرونا بیش از این شیوع پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت ها در بخش دولتی و غیردولتی جدی تر می شود
معاون استاندار فارس گفت: درست است که روند نزولی، مطلوب و مناسب کاهش مبتلایان به کرونا در استان را به دلیل همراهی مردم شاهد هستیم اما بازگشایی ها در بخش اصناف نباید شیوع این ویروس را به دنبال داشته باشد.

قاسم پور افزود: نظارت ها در بخش دولتی و غیردولتی شدیدتر و جدی تر می شود و با مواردی که نقض پروتکل های بهداشتی باشد به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: نباید از ویروس کرونا غافل شویم، اگر مردم همکاری نکنند و رعایت پروتکل های بهداشتی ضعیف باشد مجبور می شویم محدودیت ها را برگردانیم و خود مردم اذیت می شوند لذا تداوم همکاری ها و همراهی ها را به خصوص در شب یلدا انتظار داریم.

فرمانداران جنوبی فارس پیش بینی لازم را برای فصل سرما داشته باشند

معاون استاندار فارس در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی به فصل زمستان و سرد شدن هوا در شهرستان های جنوبی استان و احتمال در پیش بودن موج بعدی کرونا، فرمانداران باید پیش بینی و برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا با مشکل خاصی در این فصل مواجه نشویم.

۷۵ هزار و ۳۷۱ خودرو جریمه شدند

قاسم پور همچنین با اشاره به تداوم ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا و محدودیت های تردد شبانه افزود: جرایم خودروها سفت و سخت اعمال می شود.
وی ادامه داد: ۷۵ هزار و ۳۷۱ مورد خودرو  از یکم تا بیست و یکم آذرماه ۹۹،جریمه شدند، ۲۴ هزار و ۶۷ خودرو نیز برگشت داده شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در طول این مدت ۳۷۲ واحد صنفی پلمب شدند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون پلمب هفت هزار و ۶۳۵ مورد واحدهای صنفی متخلف در استان صورت گرفته است.

 در حال حاضر تنها شهرستان زرین دشت در استان فارس دارای وضعیت قرمز شیوع ویروس کروناست؛همچنین ۲۸ شهرستان این استان شامل، داراب، خرامه، استهبان، ارسنجان، آباده، لارستان، اوز، خنج، خرم‌بید، شیراز، سروستان، قیروکارزین، کوه چنار، سپیدان، بوانات، جهرم، خفر، کازرون، فیروزآباد، بختگان، بیضا، ممسنی، رستم، زرقان، سرچهان، پاسارگاد، نی‌ریز و گراش در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

شهرستان‌های اقلید، مرودشت، کوار، فسا، فراشبند، مُهر و لامرد نیز در وضعیت زرد هستند.

برچسب‌ها شیراز شب یلدا استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز شب یلدا استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا شیراز شب یلدا استانداری فارس فارس محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان، با بیان اینکه امروزه ریشه‌های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است، گفت: ارتحال امام فرصت خوبی برای تکریم مقام و شخصیت ایشان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه بدون شک عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: امام راحل خدمات بی شائبه‌ای را به جهان اسلام ارائه کردند و ایشان با معرفی درست دین مبین اسلام توانست تحولی را در قرن بیست و یکم ایجاد کند.

رفیعی ادامه داد: تمامی انسان‌های آزاد اندیش، فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند و این موضوع نشان دهنده حقانیت تفکر و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری آئین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان و همچنین حضور مردم در حرم امام خمینی (ره) جلوه‌های باشکوه از پایبندی مردم بر سر آرمان‌های انقلاب است و این حضور دارای بازتاب‌های فراوان جهانی است و باید توجه ویژه به این حوزه صورت گیرد.

رفیعی تاکید کرد: حضور مردم در مراسم‌های ارتحال نشان دهنده پیوند ناگسستنی امت با امام و مرجعیت است و نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظریه ولایت فقیه امام راحل یک نظریه بسیار مترقی است، ادامه داد: با اقدام امام راحل، مسیر تاریخ، تغییر پیدا کرد و هم اکنون نیز شاهد بروز تجلیات اندیشه‌های ناب ایشان در سطح جهانی هستیم.

رفیعی افزود: امام راحل سال‌ها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرد و اکنون نیز با وضعیت منطقه و جنایات آنان در غزه، انزجار جهانی از آنها حتی در قلب نظام سلطه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروزه ریشه‌های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است، ادامه داد: انقلاب اسلامی روز به روز هم در حال جهانی شدن است و در ایام ارتحال امام مراسم مختلفی در سطح جهان برگزار می‌شود و برگزاری این مراسم در استان باید به صورت ویژه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بهره گیری از ظرفیت دانش آموزی «شبکه شاد» و همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مسیر اعزام زائران در تأثیرگذاری اندیشه‌های امام مهم عنوان کرد.

کد خبر 6099373

دیگر خبرها

  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود