Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد گفت: بازار میوه و تره بار به علت کاهش تقاضا به شدت آشفته بوده و در وضعیت مناسبی نمی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در گفتگو با یزد رسا اظهار داشت:به علت شرایط  خاص حاکم بر جامعه و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم، بازار میوه و تره بار با کاهش تقاضا همراه بوده و بسیاری از مغازه داران متحمل خسارات فراوان گردیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دنبال کاهش تقاضا، عرضه نیز با کاهش روبه رو بوده و به همین علت قیمت انواع میوه و صیفی جات در بازار با کاهش قیمت مواجه بوده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا نیز تصریح کرد:میوه های ویژه شب یلدا به اندازه کافی در سطح استان توزیع و قیمت انواع هندوانه  در میادین میوه و تره بار از کیلویی 15000تا25000ریال می باشد و مغازه های سطح شهر باید حداکثر 20درصد به این قیمت اضافه نمایند.

مشرف در ادامه با اشاره به اینکه در مابقی میوه جات مغازه های سطح شهر باید حداکثر 30درصد افزایش قیمت داشته باشند تصریح کرد: قیمت سیب درختی کیلویی 50هزار تا140هزارریال ، قیمت پرتقال واشنگتنی از 60هزار تا 140هزار ریال، پرتقال معمولی از50هزارتا70هزارریال، پرتقال تامسون از50هزارتا100هزارریال و قیمت انار از 60هزار تا200هزارریال می باشد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان یزد در پایان گفت: طبق پیش بینی های انجام شده انواع میوه جات ویژه شب یلدا بیش از نیاز بازار عرضه شده وهیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش