Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:26:48 GMT

هیچ ضربه ای به سردار کارگر نیست(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۴۳۷

هیچ ضربه ای به سردار کارگر نیست(عکس)

نمره فنی خوبی به بازی ۲۰ دقیقه‌ای سردار آزمون در هفته هجدهم لیگ برتر روسیه تعلق گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر روسیه، تیم زنیت صدرنشین در استادیوم سن پترزبورگ میزبان دینامو مسکو رده چهارمی بود. برنده این دیدار می توانست وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.


در این مسابقه، زنیت با 2 گل آرتم زیوبا از حریف خود پیش افتاد تا اینکه کوملیچنکو یکی از گل های خورده را برای دینامو جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که زنیت زیر فشار حملات دینامو قرار داشت، سرگی سماک سرمربی زنیت برای رهایی از این مخمصه، سردار آزمون را در دقیقه 70 به جای سباستین دریوسی به میدان فرستاد.


آزمون در دقیقه 84 روی حرکتی که خودش آغاز کرده بود، با یک ضربه سر دروازه دینامو را برای بار سوم باز کرد تا خیال زنیت از کسب پیروزی راحت شد و آنها با 38 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ روسیه باقی ماندند.

 


بازیکن ایرانی زنیت که پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی دوری از زمین فوتبال در دیدار مقابل لاتزیو و آرسنال تولا برای دقایقی به ترکیب زنیت اضافه شده بود، در بازی با کلوب بروژ به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت ولی کاری از پیش نبرد.


این دوری طولانی مدت سردار در امر گلزنی برای زنیت که به 2 ماه و 2 روز رسیده بود، باعث شد تا رسانه های روسی و حتی هواداران زنیت از افت این بازیکن در دوران نقاهت خبر دهند. سرداری که پس از آن مصدومیت بد موقع، دچار بیماری شد و حتی مشکوک به کرونا نیز شده بود، بازگشت باشکوهی به میادین نداشت تا اینگونه به نظر برسد پسر ترکمن فوتبال ایران به زودی از ترکیب زنیت دور خواهد شد.

 


اما بازی با اورال باعث شد تا سردار به تمام هجمه ها پاسخ دهد و با یک هت تریک فوق العاده و کسب نمره شگفت انگیز 10، پاسخ محکمی به همه منتقدین بدهد و یک بار دیگر نشان دهد که سردار اینجاست و حتی پس از بیماری نیز می تواند برای زنیت بدرخشد.


آزمون شب گذشته و 14 دقیقه بعد از ورودش به زمین، با سماجت بالا توپ را از مدافع دینامو گرفت و الکسی سوتورمین را از سمت راست راه انداخت. این بازیکن وارد محوطه شد و پاس او پس از برخورد به مدافع حریف، ارتفاع گرفت ولی سردار آزمون در کمترین زمان ممکن خودش را به توپ رساند و با ضربه سر دروازه دینامو مسکو را برای بار سوم باز کرد تا به همراه آرتم زیوبا صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شود.

 


سردار که در فصل گذشته به همراه آرتم زیوبا 17 گل به ثمر رساند ولی به دلیل زدن پنالتی های کمتر آقای گل لیگ برتر روسیه شد، امسال نیز عزم خود را جزم کرده تا به این عنوان برسد. او فصل گذشته در 30 بازی به این آمار گلزنی رسید ولی امسال و با گذشت 18 هفته، موفق شده 10 گل به ثمر برساند و این فرصت را دارد که در ادامه لیگ، آمار فصل قبلش را ارتقا دهد.


 سردار آزمون که روز گذشته 20 دقیقه در ترکیب زنیت سن‌ پترزبورگ حضور داشت نمره فنی خوب 7.5 را از خبرگزاری چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش دریافت کرد. آرتم جیوبا زننده 2 گل زنیت با دریافت نمره بسیار خوب 8 بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

 


همچنین آزمون از سایت Whoscored نیز نمره خوب 7.4 و از سوفااسکور نیز نمره 7.6 را کسب کرد واین نمرات با توجه به حضور کوتاه او در این بازی، خوب و رضایت بخش است.


زنیت هفته آینده و در مهم ترین دیدار فصل، به مصاف اسپارتاک مسکو رده دومی می رود. هم اکنون زنیت با 18 امتیاز در صدر جدول لیگ روسیه قرار دارد و اسپارتاک نیز با 35 امتیاز دوم است.

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!