Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند با پی گیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه و شهرسازی( شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) و همکاری مسوولین استان، احداث ساختمان مرکز نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی در یکی از سکونتگاه‌های هدف شهر ایلام( محله سبزی‌آباد) اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور آموزش، توانمند سازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام وجود داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای 3 هزار متر مربع در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال احداث بوده که برای احداث این مرکز بالغ بر 7 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران هزینه شده و در آستانه بهره برداری و تحویل به اداره کل بهزیستی استان است.

وی همچنین از پیشرفت حدود 75 درصدی احداث ساختمان پایگاه خدمات اجتماعی محله بانبرز شهر ایلام خبر داد و افزود: این پروژه نیز با هدف ارائه خدمات به افراد کم توان جامعه با زیربنای 1100 متر مربع در سه طبقه در زمینی به مساحت سه هکتار در کنار سایر پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محله بانبرز شهر ایلام در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این ساختمان شامل فضاهای اداری، اتاق مشاوره و مددکاری اجتماعی و ... بوده و برای احداث آن بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آموزش اجتماعی شهرسازی مديركل راه و شهرسازی استان ایلام راه و شهرسازی شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان