Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحرالعلومی گت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان می توانند با مراجعه به سامانه تحفه از تسهیلات حمایتی تبصره ۱۸ قانون بودجه استفاده کنند.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان می توانند با مراجعه به سامانه تحفه از تسهیلات حمایتی تبصره ۱۸ قانون بودجه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه طی تفاهم نامه ای از منابع حمایتی و تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه برای اشتغال اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در نظر گرفته است که امیدواریم با اختصاص این بودجه بتوانیم از طرح های اشتغالزایی این اقشار حمایت کنیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حمایت از طرح های اشتغالزایی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و سایر بانک های عامل منتخب محقق خواهد شد.

 

بحرالعلومی اذعان داشت: این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و برای کسب و کارهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی است که با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tohfeh.farhang.gov.ir می توانند برای استفاده از تسهیلات ثبت نام کنند.

 

وی افزود: ناشران، مؤسسه های قرآنی، ناشران دیجیتال، کسب و کارهای فضای مجازی، تماشاخانه ها، گروه های تئاتر، آموزشگاه های آزاد هنری، استودیوهای صدابرداری، شرکت های تهیه و تولید آثار صوتی، گالری های هنری، خانه های مد و لباس، موسسه های تک منظوره فرهنگی  و هنری، رسانه ها (روزنامه ها، فصلنامه ها، دوفصلنامه ها، سالنامه ها)، کانون های آگهی و تبلیغات شامل این تسهیلات خواهند شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: امیدواریم کارآفرینان و صاحبان فرهنگ، هنر و رسانه استان بتوانند با ثبت نام در این سامانه از خدمات حمایتی این تسهیلات استفاده کنند.

 

 بحرالعلومی بیان کرد: این تسهیلات برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی است و می تواند زمینه مهمی برای توسعه اشتغال این صنایع فرهنگ و هنر در استان باشد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه تحفه تسهیلات اشتغالزایی اعطای تسهیلات اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل هنر و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی