Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:53:00 GMT

واژگونی مینی‌بوس در جاده قدیم کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۶۹۸

واژگونی مینی‌بوس در جاده قدیم کرج

خبرگزاری مهر: سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قدیم کرج - هشتگرد حوالی زیرگذر قاسم‌آباد، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس‌راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۸ سرنشین به دلیل نقص فنی و خراب بودن چراغ خودرو که موجب ناتوانی راننده در کنترل آن شده، دچار واژگونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: در این حادثه ۱۳ نفر از سرنشینان مینی‌بوس مجروح شدند که با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ۹ نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به‌صورت سرپایی مداوا شده و ۴ نفر نیز در بخش‌های بیمارستانی بستری شدند.

سردار محمدیان یادآور شد: کارشناسان پلیس‌راه علت حادثه را "نقص فنی خودرو" و "عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه" اعلام کرده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: واژگونی مینی بوس جاده قدیم کرج هشتگرد مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک