Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین بختیاری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم شهرستان اراک به ویژه اصناف در طول سه هفته گذشته همکاری مناسبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشتند که منجر به کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها و در نهایت کاسته شدن از خستگی کادر بهداشت و درمان شد.

وی بیان کرد: هم اکنون تنها دغدغه و نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است که انتظار است مردم امسال این جشن را به صورت مجازی و بدون دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: به طور قطع با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت در شهرستان اراک روز به روز بهبود می‌یابد اما اگر دورهمی‌ها در شب یلدا رخ دهد سرریز بیمارستان‌ها مجدد افزایش پیدا می‌کند و شرایط سخت می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: خبرهای خوشی از تزریق واکس کرونا در اواخر بهمن و اوایل دی‌ما از سوی وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی اعلام شده که امید است در سایه آن این بیماری به زودی از جامعه ایران، استان مرکزی و شهرستان اراک رخت بربندد.

وی عنوان کرد: نظارت بخش‌های مختلف شهرستان اراک در راستای مقابله با ویروس کرونا با جدیت و به صورت شبانه روزی ادامه دارد و در مجموع در شرایط فعلی خوب و رضایت بخش است.

۶۸۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان اراک زندگی می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری روز شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر شنبه (۲۲ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هشت هزار و ۲۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۸۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۸۱۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۸۰۰ هزار و ۷۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۷۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۶ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۹۷۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳۱ شهرستان نارنجی و ۲۰۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی محدودیت های کرونا ویروس کرونا اراک استان مرکزی محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان اراک کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین در روستای کشکک رامیان میزان خسارت بارش‌ها و رانش را اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

فرماندار رامیان هم خسارت بارندگی در این شهرستان را حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارندگی‌های اخیر به هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی و باغی ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت زد.

علی جوان افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۵ درصد از اراضی گندم و بخش کمی از مزارع کلزا، ۱۳۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۸ هکتار از بوته‌های توت فرنگی و ۲۰ میلیارد ریال هم مربوط به ۱۵ هکتار از مزارع گوجه فرنگی می‌شود.

وی ادامه داد: حدود هفت کیلومتر از جاده بین مزارع رامیان هم ۹ میلیارد ریال خسارت دید و میزان خسارات به پل سیدکلاته هم حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن