Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در آیین آغاز به کار طرح ترافیکی زمستانی پلیس فارس بیان کرد: هلال احمر، اورژانس و راهداری همراهمان پلیس در خدمت رسانی به مردم در این طرح هستند.

او با بیان اینکه هیچ هدفی به جز آسایش و آرامش مردم نداریم، افزود: ما به دنبال ارتقای سلامت و آرامش مردم و خوشحالی و رضایتمندی آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی شده که اگر کسی در برف و باران و سرما دچار حادثه‌ای شود به آنها خدمات رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: اگر با مردم همراهی می‌کنیم، تذکر و آموزش می‌دهیم برای این است که تجهیزات به همراه داشته باشند و از سلامت و کنترل وسیله تقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

حبیبی با بیان اینکه امیدواریم شاهد تداوم کاهش تلفات جاده‌ای همچون سال‌های گذشته در فارس باشیم، گفت: امید است شاهد اعلام گزارش آمارهای ترافیکی در شان مردم در ایام پس از اتمام این طرح باشیم، چرا که مردم فارس همواره در طول تاریخ به شکوفایی فرهنگ این استان کمک کرده‌اند.

او با تاکید بر اینکه باید بلد باشیم امنیت مردمی که در کنار ما زندگی می‌کنند را فراهم کنیم، عنوان کرد: متاسفانه آمار بالایی از افرادی که در جاده‌ها حادثه می‌ببینند مقصر شناخته می‌شوند در حالی که باید آسیب‌ها متوجه کسانی باشد که رعایت نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بالگردهای موجود در استان آمادگی خدمات رسانی و امداد رسانی در فصل زمستان دارند، گفت: تمام پاسگاههای فارس در جاده‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.۲۱ پاسگاه هم در مناطق سردسیر بیش بینی شده و ٦ پایگاه استقراری نیز تنها برای زمستان امسال مجهز شده است.

حبیبی تصریح کرد: اضافه بر نیروهای موجود، ٥٠٠ نیروی دیگر در طرح زمستانی در پلیس راهور، پلیس راه و انتظامی با خودروهای کمکی آموزش داده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فارس طرح راهداری زمستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

کد خبر 6097730

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان