Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری فروشنده تبلت مسروقه در سایت دیوار سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: با مراجعه شهروند اصفهانی به پلیس فتا و در دست داشتن شکوائیه‌ای مبنی بر اینکه تبلت اش سرقت شده خود را عیناً مطابق مشخصات آن در یکی از سایت‌های تبلیغاتی مشاهده کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: چندی پیش فرد یا افرادی ناشناس اقدام به سرقت تبلت شاکی کرده اند و پس از آن با تهیه عکس و درج آگهی در معرض فروش قرار داده اند، نهایتا با اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم شناسایی و دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

او بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه با مدارک و فاکتور کالای شاکی و تطابق مشخصات فنی کالا، به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پایان هشدار داد: شهروندان هنگام معامله از طریق سایت‌های واسطه گر مراقب کلاهبرداری‌های گسترده مجرمان سایبری باشند و حتما از هویت فروشندگان و کالای معرفی شده اطمینان حاصل کنند، اعتماد بی جا به افراد بدون داشتن شناخت کافی نسبت به آن ها، عدم آشنایی با روال قانونی خرید و فروش کالا و عدم شناخت راه‌های تشخیص کالای مسروقه از جمله دلایل به دام افتادن افراد است.   انهدام باند توزیع تراول‌های جعلی در فریدن سرهنگ "مختار بهارلو فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: پس از وصول گزارش‌هایی مبنی بر توزیع تراول‌های جعلی در بازار شهر "داران"، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان وارد عمل شدند.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی سرانجام ۳ نفر در ارتباط با این پرونده شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ بهارلو با اشاره به کشف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول جعلی از این افراد ادامه داد: همچنین از مخفیگاه متهمان ۲۹۵ گرم تریاک و ۲ پایپ شیشه‌ای کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در ادامه از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.   دستگیری ۳۳ فروشنده مواد مخدر و معتاد در "برخوار سرهنگ "نعمت خلیلی در این باره گفت: در ادامه رسیدگی به گزارش‌های اعلام شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی پلیس، طرح عملیاتی نصر با محوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برخوار اجرایی شد.

او اضافه کرد: در نتیجه اجرای این طرح یک روزه ۵ پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر منهدم و ۱۴ خرده فروش مواد مخدر و ۱۹ معتاد دستگیر شدند.

سرهنگ خلیلی ادامه داد: همچنین ۱۲۱ گرم هروئین، ۶۷ گرم شیشه، ۸۷ گرم تریاک و یک گرم حشیش و مقداری وسایل استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: دستگیر شدگان نیز پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس گفت: شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ می‌توانند گزارش‌ها و اطلاعات خود در زمینه هرگونه ناهنجاری اجتماعی به پلیس گزارش کنند.   اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در شاهین شهر سرهنگ "علی صادقی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در شهرستان "شاهین شهر" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۲ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر اعتراف کرد.
سرهنگ صادقی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از این سارقان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: شناسایی مالکان اموال مسروقه و بازگرداندن اموال به آن‌ها در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد و اموال کشف شده این پرونده نیز پس از طی مراحل قانونی به صاحبان آن‌ها تحویل می‌شود.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری توزیع تراول های جعلی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان دستگیر شد شاهین شهر مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران