Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:43:59 GMT

یک نسل استقلال، امروز روبه‌روی هم در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۷۹۹

یک نسل استقلال، امروز روبه‌روی هم در مشهد

تقابل جذاب هفته ششم لیگ بیستم در حالی در شهر مشهد برگزار می شود که شاهد تقابل های جذابی در طول این دیدار خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکشنبه و در ورزشگاه امام رضا، شهرخودرو از ساعت ۱۵:۴۵ میزبان استقلال است. دیداری که به واسطه حضور سید مهدی رحمتی و کادر فنی تمام استقلالی اش، در واقع مصاف انبوهی از استقلالی های سابق مقابل یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از پرویز مظلومی گرفته که ستاره دهه ۵۰ و ۶۰ استقلال بوده و سابقه ی سرمربیگری سرمربی شهرخودرو را نیز دارد تا صمد مرفاوی که دهه ۷۰ مهاجم اول آبی ها بود. همین طور سرمربی فعلی استقلال محمود فکری که با دو همبازی سابق خود یعنی محمد نوازی و علی سامره (دو دستیار رحمتی در شهرخودرو) رودرو خواهد شد. بازیکنان بازنشسته ای که سالیان طولانی در کنار هم بازی می کردند. به این جمع حنیف عمران زاده و آرش برهانی را باید اضافه کرد که با سرمربی فعلی شهرخودرو یعنی رحمتی، رفاقتی دیرینه دارند و تا همین چند سال پیش هم در کنار یکدیگر با لباس استقلال به میدان می رفتند. استقلالی هایی که هرکدامشان از ۱۱ آبی پوش دیدار روز آینده پرافتخارتر و محبوب تر هستند. از همین رو این رویارویی خاص که تقابل چند نسل از آبی پوشان را رقم زده است در کنار زمین از هیجان و توجه بیشتری برخوردار خواهد بود.


البته شهرخودرو در لیگ بیستم پوست اندازی داشته و تیم بسیار جوانی را وارد رقابت ها کرده و به همین دلیل در دیدار فردا و در غیاب فوتبالدوستان مشهدی با فراغ بال بیشتری وارد زمین خواهد شد چرا که کمترین فشاری روی بازیکنان این تیم برای نتیجه گرفتن مقابل پسران آبی نیست.

 


برخلاف میزبان، استقلال که در دو دیدار پیاپی مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان نتوانسته به برتری دست پیدا کند، محکوم به پیروزی برابر رقیبی است که در تهران با سه گل مغلوب دیگر تیم بزرگ پایتخت شد. همین مساله موجب شده طرفداران استقلال توقع داشته باشند تیم محبوبشان، مشهد را با دست پر ترک کند چرا که بازی های سخت تر در راهند. موضوعی که کار جمع کردن امتیازات لازم برای قهرمانی آبی ها را بسیار مشکل خواهد کرد.
فارغ از بحث نتیجه، دیدار دو تیم چهارم و هفتم جدول رده بندی که فاصله امتیازی شان فقط یک امتیاز است، مسابقه ی فردا جدالی کاملا استقلالی است که شاید برای مربیان دو تیم، به نوعی حیثیتی هم محسوب شود. اتفاقی که بر جذابیت های مسابقه ی حساس هفته افزوده و همچنین قطعا انگیزه های شخصی نیمکت نشینان دو تیم را افزایش خواهد داد.


به خصوص آنکه فاصله دوستی و دلخوری در بین برخی از آنها، به ضخامت تار مویی است! بنابراین هر اتفاقی در کنار زمین می تواند مورد توجه قرار گیرد، درست مثل آن چیزی که در دیدار استقلال مقابل فولاد در خوزستان شکل گرفت. هرچند در نشست خبری پیش از دیدار، کادر فنی هر دو تیم سعی کردند شرایط را عادی و نرمال جلوه دهند و فکری و نوازی کاملا سنجیده درباره مسابقه ی فردا صحبت کردند. با این حال اتفاقات غیرقابل پیش بینی درون زمین ممکن است باعث شود این رقابت تمام استقلالی حتی پس از سوت پایان مسابقه هم ادامه یابد.

شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند