Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:56:40 GMT

بهار آرام و زمستان برفی در استادیوم های مشهد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۸۵۴

ورزشگاه امام رضا آماده میزبانی از دیدار استقلال و شهرخودرو است.

به گزارش ورزش سه، باوجود برف شب گذشته و یخبندان و دمای منفی که در این ساعت از روز هم ادامه دارد، تکنولوژی به کار رفته در ساخت ورزشگاه مدرن امام رضا باعث شده هیچ نشانی از این موضوع دیده نشود.

 

 

 

 

اما ورزشگاه سعد آباد وضعیت متفاوتی داشت؛ دیشب و پس از برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم شهرخودرو و استقلال، حاضران در ورزشگاه قدیمی شهر مشهد، شاهد تصاویر زیبا و تماشایی از این استادیوم دوست داشتنی و خاطره انگیز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نور کم ورزشگاه، بارش برف، سفید شدن زمین و البته اشتیاق  فوتبالدوستان نوجوان که حتی باوجود چنین شرایطی حاضر به دست کشیدن از بازی نبودند باعث شد تا این مکان زیبا بهانه ای برای به ثبت رساندن عکس های بسیار دیدنی و خارق العاده شود.

 

عکس های جذاب استادیوم سعدآباد مشهد در ۲۲ آذر ۹۹ را از لنز دوربین احمد هادی از دست ندهید!

 

 

 

استادیوم امام رضا (ع)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استادیوم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند