Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:39:40 GMT

مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان راهی عمان شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۸۶۳

مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان راهی عمان شدند

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه سرپرستان کاروان‌های المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های ساحلی سانیا و مدیر روابط بین الملل کمیته راهی مسقط عمان شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی و نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری به میزبانی مسقط عمان در حالی برگزار خواهد شد که صالحی‌امیری ریاست کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه سجادی و پیمان فخری سرپرست کاروان‌های اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو و بازی‌های ساحلی سانیای چین و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ظهر امروز راهی این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی صورت گرفته مسئولین ورزش کشورمان به جز حضور در نشست مجمع عمومی و هیئت اجرایی OCA با دست‌اندرکاران ستاد برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو و آسیایی پیش رو از جمله ساحلی سانیای چین و داخل سالن بانکوک؛ نشست‌های تخصصی برگزار خواهند کرد.

ضمن اینکه مقرر شده تا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با مسئولین شورای المپیک آسیا و چند تن از همتایان آسیایی خود  دیدارهایی داشته باشد.

دبیر‌کل کمیته ملی المپیک: ورزش پیوندهای اجتماعی و بین المللی را مستحکم‌تر می‌کند

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند