Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل، علی رضایی روز یکشنبه اظهارداشت: در پی وصول خبر انتشار تصاویری از برگزاری مسابقه مبارزه حیوانات دست‌آموز با حضور تعداد زیادی تماشاچی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از روستاهای مشگین‌شهر و خطر تشدید شیوع بیماری کرونا با تاکید ویژه رییس کل دادگستری استان اردبیل دستور پیگیری موضوع هم از لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی و هم از لحاظ حیوان‌آزاری صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این خصوص پرونده امر تشکیل و اقدامات لازم جهت جمع‌آوری ادله و شناسایی متهمان و عوامل اجرایی و برگزارکننده این مسابقه و شرکت‌کنندگان جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: برگزاری چنین تجمعاتی آن هم در این شرایط خاص بیماری کرونا متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی مردم شریف و ولایی این منطقه نبوده و با متخلفان و کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیندازند با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها مشگین شهر ویروس کرونا دادگستری اردبیل حیوان آزاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر ویروس کرونا دادگستری اردبیل حیوان آزاری مشگین شهر ویروس کرونا دادگستری اردبیل حیوان آزاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود