Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید نجاری گفت: با رایزنی ها و پییگری های صورت گرفته، مصوب شد که از0.27 درصد ارزش افزوده مالیات مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به پروژه استادیوم فوتبال اختصاص پیدا کند که ۳۰۰میلیون تومان آن سهم زمین فوتبال شهر درق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید نجاری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان گفت: زیرساخت پروژه استادیوم فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی گرمه ازسال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۷ با مبلغ ۶۰۰میلیون تومان آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست پروژه، کاشت چمن طبیعی، حفظ و نگهداری آن انجام شد، اظهارکرد: متاسفانه درسال ۹۸ بدلیل کم آبی این چمن ها خشک شد  و از آن موقع تاکنون هیچ گونه اعتباری دراین خصوص مصوب و یا تخصیص داده نشده است.

 

این مقام مسئول یکی از دغدغه های جوانان شهرستان گرمه را نداشتن یک زمین چمن مصنوعی مطلوب خواند و افزود: این شهرستان در سال های اخیر یکی ازقدرتمندترین تیمهای استانی بوده، اگر شرایط و امکانات برای بازیکنان فراهم می شد، قطعا می توانست فرصت خوبی برای ظهور بازیکنان گرمه در تیم های بزرگ کشور را فراهم کند.

 

نجاری یادآور شد: با رایزنی ها و پییگری های صورت گرفته، مصوب شد که از0.27 درصد ارزش افزوده مالیات مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به پروژه استادیوم فوتبال اختصاص پیدا کند که ۳۰۰میلیون تومان آن سهم زمین فوتبال شهر درق است.

 

وی با بیان اینکه با تورم های پیش آمده امیدی نیست که با این مبلغ مصوب بتوان زمین چمن مصنوعی آماده شود، گفت: با استفاده از ظرفیت خیران شاید بشود این پروژه را به مرحله بهره برداری رساند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: متاسفانه کرونا، ورزش را همچون خیلی از امورات دیگر تحت شعاع قرارداده است و مشکلات زیادی در این حوزه ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۳۰۰میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان