Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعرخوانی دو روز پیش اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم رژه پیروزی آذربایجان در جنگ قره باغ درباره رود ارس واکنش‌های تعداد زیادی از ایرانیان را برانگیخت.

تعدادی از هنرمندان نیز با انتشار پست‌هایی در صفحات مجازی‌شان صحبت‌های اردوغان را محکوم کرده و وطن دوستی خود را اعلام کردند در ادامه پست‌  نجم الدین شریعتی  مجری مطرح برنامه « سمت خدا » در این باره را مشاهده می‌کنید:

"‌ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس "

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نجم الدین شریعتی سمت خدا نجم الدین شریعتی مجری سمت خدا مجری مشهور تلویزیون شعرخوانی اردوغان در رژه باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال

محسن مقصودی در توییتی به حرف‌های عجیب پوریا زراعتی مجری ایران اینترنشنال واکنش نشان داد و گفت: خدایا شکرت، هر طراحی برای ایران می‌کردند بر سر خودشان آوردی!

دیگر خبرها