Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «مدیریت غرب بر جوامع شرق» اثر جدید استاد حسن رحیمپور ازغدی است که به کوشش دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی و از سوی انتشارات کتاب فردا روانه بازار شده است.

ابتدای سال ۱۳۹۶ بود که مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان و معلمان پرده از تصویب و اجرای محرمانه سندی در حوزه آموزش برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سند موسوم به ۲۰۳۰ که بنا بود به عنوان سندی بالادستی، سمت و سوی آموزش کشور را تغییر دهد. ایشان در این بیانات مهم فرمودند: «این سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، این‌ها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه‌اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود. به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی‌ای -که قطعاً تحت نفوذ قدرتهای بزرگ دنیا است- این حق را داشته باشد که برای کشورهای مختلف، برای ملّتهای گوناگون، با تمدّنهای مختلف، با سوابق تاریخی و فرهنگی گوناگون، تکلیف معیّن کند که شما باید این‌جوری عمل کنید؟ اصل کار، غلط است.»(بیانات مقام معظم رهبری در دیدار معلمان و فرهنگیان سال ۹۶)

پس از انتقاد صریح مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور و دعوت ایشان از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه برای بررسی تحلیلی این سند، استاد رحیم پور ازغدی طی چند سخنرانی در جمع اساتید حوزه و دانشگاه به تبیین ابعاد و زوایای مختلف این سند و نیز پیامدهای فرهنگی و اجتماعی آن پرداخته است.

در این کتاب ایشان به تحلیل اهداف کلان پشت پرده اسناد بین المللی می پردازد. سپس به بررسی متن سند ۲۰۳۰ و نقد یک به یک بندهای این سند اقدام می کند. این سخنرانی ها توسط آقای حسین ایزدی تنظیم، تحقیق و در نهایت در قالب یک کتاب مستقل تدوین شده است. فصل های این کتاب عبارتند از:

گفتار اول: کاپیتولاسیون بین المللی، گفتار دوم: لایه‌های پنهان سند توسعه پایدار، گفتار سوم: پرسش‌های اساسی درباره اسناد بین المللی، گفتار چهارم: نقد جامع متن سند آموزشی ۲۰۳۰، گفتار پنجم: سند ۲۰۳۰، سندی الزام آور؛ (بازخوانی نمونه‌هایی از اخطارهای یونسکو به کشورها) و گفتار ششم: پرسش‌ها و پاسخ‌ها.

این کتاب در ۲۰۰ صفحه در پاییز ۱۳۹۹ از سوی انتشارات کتاب فردا روانه بازار شده است.

انتهای پیام/

حسام آبنوس کد خبر: 1083878 برچسب‌ها حسن رحیم‌پور ازغدی مدیریت غرب بر جوامع شرق انتشارات کتاب فردا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن رحیم پور ازغدی انتشارات کتاب فردا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید