Web Analytics Made Easy - Statcounter

رازجویان خواستار تسریع در ارائه خدمات زیربنایی به مسکن مهر میارکلا شد و گفت: شبکه فاضلاب مسکن مهر میارکلا به شبکه فاضلاب جویبار متصل می‌شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «مهدی رازجویان» امروز(۲۳ آذرماه) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور صادقی‌فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی تعاون برگزار شد، فسلفه ساخت مسکن مهر برای نیازمندان را خوب عنوان کرد و افزود: در اجرای برخی پروژه‌ها به دلیل کارشناسی های صورت نگرفته دچار مشکلات شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مسکن مهر میارکلا هنوز به اتمام نرسیده است، تصریح کرد: فاصله مسکن مهر میارکلا با شهر ساری و از طرفی با روستاهای جویبار زیاد است و باید با تعامل همه دستگاه‌ها این پروژه به سرانجام برسد.

 

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات زیربنایی به مسکن مهر میارکلا شد و ادامه داد: شبکه فاضلاب مسکن مهر میارکلا به شبکه فاضلاب جویبار متصل می شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 

این مسئول با اعلام اینکه در انتخاب عرصه‌ها باید دقت کنیم تا دچار معضلات اجتماعی نشویم، خاطرنشان کرد: عرصه‌های خوبی در مسکن ملی انتخاب شده است تا پروژه زودتر به سرانجام برسد.

 

رازجویان در پایان سخنانش به مصوبه نهاد ریاست جمهوری برای تامین مسکن در کنار شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: کارگران یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه به شمار می روند و نقش اساسی در تولید داخلی دارند ولی در بحث داشتن مسکن دچار مشکل هستند و باید اهتمام جدی و برنامه ریزی درست در این بخش داشته باشیم.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی رازجویان مسکن مهر مازندران مسکن مسکن مهر میارکلا شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتور‌ها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون