Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به قطر اظهار داشت: همه چیز خوب است و آماده دیداری تاریخی می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به انتخاب گلش به السد به عنوان یکی از گل های برتر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آیا قول گلزنی در بازی نهایی را هم می‌دهد، عنوان کرد: گل زدن در آسیا به ویژه بازی نیمه نهایی لذت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من در بازی برگشت نیمه نهایی سال 2018 حضور نداشتم اما امیدوارم در صورت گلزنی در فینال این گل برای کل ایران خاطره ساز شود.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در فینال به مصاف اولسان هیوندا کره جنوبی برود یا ویسل کوبه ژاپن توضیح داد: واقعیت این است برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم به فینال برود زیرا صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و تفاوتی ندارد حریفمان تیم کره ای باشد یا ژاپنی. ان شاءالله بتوانیم در 4-3 روز آینده هر کدام از این تیم ها که به فینال آمد خوب آنالیز کنیم و در فینال با تمام توان بازی کنیم.

نعمتی درباره سورپرایز احتمالی اش برای جشن قهرمانی مانند انجام دادن حرکات موزون عنوان کرد: اگر قسمت باشد می‌توان حرکات موزون انجام داد اما پس از قهرمانی در یک لحظه برای شادی تصمیم می‌گیرم. این تصمیم لحظه ای است و نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. شاد کردن دل مردم یک دنیا می‌ارزد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فوتبال فارس سیامک نعمتی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها

تلاش افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه جام جهانی فوتسال ادامه دارد و دو همسایه ایران، امروز مقابل هم صف‌آرایی آرایی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، افغانستان با شکست ۵-۳ عراق راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله، قرقیزستان با پیروزی ۳-۲ مقابل ویتان راهی دیدار نهایی شد تا در نهایت افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه پنجم آسیا در جام جهانی به مصاف هم بروند.

 

دیگر خبرها

  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!