Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه حدود ۲۰۰ بیمار جدید بر اثر کرونا در استان بستری می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر انجیدنی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد موج سوم کرونا بودیم ولی خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم اکنون میزان مبتلایان کاهش یافته و از همراهی مردم در این زمینه با توجه به شرایط سخت اقتصادی قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موج اول کرونا در  اسفند سال گذشته و فروردین ماه امسال، موج دوم در تیر و مردادماه و موج سوم این بیماری در آبان و آذر ماه ماه امسال خود را نشان داد و امیدواریم موج چهارم این بیماری در فصل زمستان را با همکاری مردم با مشکلات کمتری سپری و کنترل کنیم.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر شرایط بسیاری از شهرها تغییر کرده و از قرمز به نارنجی رسیده است و این شرایط به دلیل اعمال محدودیت‌ها به دست آمده و با عدم رعایت مردم ممکن است دوباره شرایط تغییر کند زیرا ما تا پایان زمستان همچنان با اوج‌گیری کرونا رو به رو خواهیم بود.

 انجیدنی افزود: عموم مردم باید توجه داشته باشند که تغییر رنگ شهرها به معنای پایان کرونا نیست و همچنان باید محدودیت‌های کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در شب یلدا را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که این میزان در ابتدای آذرماه ۲۰۸۰ نفر بوده است و با رعایت محدودیت‌های کرونایی کاهش قابل توجهی یافته است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی را  ۳۷۶ نفر عنوان کرد و گفت: روزانه حدود ۲۰۰ بیمار جدید بر اثر کرونا در استان بستری می‌شوند.

بر اساس اعلام وبدا، انجیدنی افزود: در شهر مشهد با تدابیر اتخاذ شده مشکل کمبود تخت در موج سوم بیماری کرونا احساس نشد و اکنون شرایط خدمت‌رسانی به بیماران در حد مطلوبی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید