Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از ۱۵ سال حضور ارژن شیراز در سطح اول فوتسال ایران، مالک این تیم بدلیل مشکلات مالی از حضور در فصل جدید رقابت‌ها انصراف داد.

به دنبال این موضوع و برای حفظ امتیاز تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال، ایمان شیراز با خریداری امتیاز این تیم، در فصل جدید مهمترین رقابت فوتسالی ایران حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر نعمتی مربی تیم ایمان شیراز، گفت: بیشتر از یک ماه هست که تمرینات زیر نظر بنده و سایر مربیان در حال برگزاریست و بازیکنان به مرز ۸۰ درصد آمادگی دست یافتند و به تیم و بازیکنانی که در اختیار داریم بسیار امیدواریم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان فارس در لیگ برتر فوتسال باشیم.

او، بیان کرد: شرایط لیگ امسال با توجه به شروع ویروس کرونا و تغییر شکل بازی‌ها متفاوت است و تیم ایمان شیراز در گروهی قرار گرفته که با حضور مس سونگون قهرمان فصل گذشته، حفاری اهواز و فرش آرا مشهد مسابقات دشواری پیش رو خواهد داشت، اما مطمئن باشید حریف دست و پا بسته‌ای برای حریفان نخواهیم بود.

حمید کمالی سرمربی فصل گذشته ارژن شیراز هم که مدتی است صحبت از حضورش در تیم ایمان بعنوان سرمربی مطرح است در این خصوص تصریح کرد: با صحبت‌هایی که مالک تیم با بنده داشتند از شروع تمرینات بر روند تیم نظارت داشتم، اما با توجه به مشکلاتی که دارم و باید اول به آن‌ها رسیدگی کنم قرار شد در چند روز در این خصوص تصمیم گیری کنم، اما قطع به یقین در هفته نخست مقابل فرش آرا روی نیمکت تیم نخواهم بود.

صحبت‌های حمید کمالی در حالی است که گفته می‌شود با تیمی از قزاقستان قرارداد بسته و تا تکلیف این موضوع روشن نشود نمی‌تواند با ایمان شیراز قراردادی امضا کند.

خبازیان سرپرست تیم ایمان شیراز نیز در خصوص بازیکنان این فصل ایمان، ادامه داد: بازیکنانی از تیم فصل گذشته ارژن شیراز مانند ارش مرادیان، علی عرب، سلمان عزیزی، سجاد بندی سعدی، سید محسن موسوی، مسعود استانه، محمدباصری، محسن عرب، احسان قاسم نژاد و سلمان عزیزی در تیم ایمان حضور دارند.

او، افزود: از لیگ دسته یک فوتسال هم محمدرضا رحمانیان از کراپ قزوین، ایمان هابیلی از فولاد ایرانیان کرمان، محمدرضا احمدی از هایپر شهر شاهین شهر، رسول آقازاده و کیهان صادقی به تیم ایمان شیراز پیوستند و سینا جمالی و امیر احمدپور از لیگ‌های آذربایجان و قزاقستان امسال در کنار تیم شیرازی خواهند بود.

تیم ایمان شیراز در گروه دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، ملی حفاری اهواز، بازار‌های روز کوثر اصفهان، مقاومت البرز و فودکا تهران همگروه است.

نماینده فارس در هفته نخست چهارشنبه ۲۶ آذرماه میهمان فرش آرا مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال تیم ایمان شیراز باشگاه های کشور تیم ایمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال