Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: تاکنون ۴۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ کپسول اکسیژن در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان نجف آباد تهیه و توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی در خصوص مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تأمین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در بحران شیوع کرونا، اظهار کرد: این طرح در شهرستان نجف آباد در کنار طرح حافظان سلامت محلات در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح همکاری خوبی از سوی بسیج و سپاه شهرستان نجف آباد و همچنین ائمه جمعه و جماعات این شهرستان داشته‌ایم، افزود: برای اجرای طرح شهید سلیمانی از ظرفیت‌های ایجاد شده در مراکز افق امامزادگان شهرستان نیز استفاده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه ۳۰ نقطه در شهرستان نجف آباد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برگزاری مراسم کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: افراد مشارکت کننده در این طرح به منزل بیماران مبتلا به کرونا مراجعه کرده و با ارزیابی نیاز آنها در راستای برطرف کردن آن برنامه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به اینکه در مراکز افق امامزادگان در شهرهای جوزدان، نجف آباد و دهق مبالغی به صورت نقدی و غیر نقدی برای خانواده‌های نیازمند تهیه کنیم، گفت: بر این اساس تاکنون به ۱۳ نفر به صورت ویژه کمک نقدی هر کدام به مبلغ سه میلیون ریال اهدا شده است.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: همچنین به ۱۰ خانوار نیز کمک غیر نقدی به جز بسته معیشتی از محل درآمد این موقوفات اهدا شده است.

وی به تهیه ۴۰۰ بسته کمک معیشتی با همکاری بسیج و ائمه جمعه و شهر علویجه برای خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و اظهار کرد: در مرکز افق امامزاده جوزدان نیز کمک نقدی به هشت نفر هدیه شد و برای ۳۰ بیمار نیازمند نیز کپسول اکسیژن تهیه و توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با اشاره به توزیع سه هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط اوقاف بین نیازمندان شهرستان نجف آباد گفت: همچنین حدود چهار تُن مواد غذایی برای اهدا به نیازمندان در امامزاده جوزدان جمع‌آوری شده است.

کد خبر 461162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره اوقاف شهرستان نجف آباد بسته معیشتی وقف کپسول اکسیژن ایتام و نیازمندان طرح شهید سلیمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوقاف و امور خیریه طرح شهید سلیمانی شهرستان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود