Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان ترکمانه روز یکشنبه در نشست هماهنگی اکرام ایتام افزود: در برنامه ریزی صورت گرفته تلاش داریم تا پایان سال جاری، ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت مستقیم، ماهانه به ازای هر تَن ۷۰۰ هزار تومان از طریق حامیان دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ هزار حامی در سطح استان همدان برای حمایت از ایتام ثبت نام کرده اند و ماهانه مبلغ ۶۶ هزار تومان به حساب فرد مورد نظر واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه عنوان کرد: برای رسیدن به هدف تعیین شده، باید ۸۴ هزار حامی دیگر نیز تا پایان سال جاری به جمع حامیان استان اضافه شوند.

وی بیان کرد: در پویش «ایران مهربان» برنامه ریزی شده تا ۲۷ هزار کارمند، ۲۶ هزار تن از اصناف و ۱۱ هزار تن از صنعت‌کاران به جمع حامیان ایتام استان بپیوندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: بر اساس اجرای این پویش، ۳۳ هزار تَن از جمعیت شهرستان همدان، ۱۶ هزار تن از ملایر، ۲۲ هزار نفر از نهاوند و تویسرکان و نزدیک به ۱۵ هزار تن دیگر نیز از سایر شهرستان‌ها به عنوان حامی جمع حامیان استان اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی، بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند با کمک نقدی حل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند در راستای اجرای این طرح و جذب حامی، نیروهای خود را برای این کار خدا پسندانه و کمک به ایتام دعوت کنند.

مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه کمک به بندگان نیازمند، ایتام و محسنین جایگاه والایی دارد، اظهار داشت: در جامعه اسلامی توجه به نیازمندان یکی از مهمترین وظایف مردم است و انتظار داریم مردم در پویش «ایران مهربان» مشارکت گسترده داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۵۹ نماینده در دستگاه های اجرایی استان برای مشارکت کارمندان و جذب حامیان ایتام معرفی شدند تا این طرح با مشارکت حداکثری به نتیجه برسد.

آزادبخت عنوان کرد: برای رسیدن به هدف جذب ماهانه ۷۰۰ هزار تومان، برای هر یک از ایتام، باید علاوه بر روش‌های قدیمی، از روش های جدید و نوین جذب مشارکت مردمی استفاده شود.

وی با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: افکار بلند و مهم این سردارِ شهید باعث نابودی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: استکبار جهانی، داعش را برای ورود به خاک ایران اسلامی به وجود آورده بود که با ورود سرداران شهید سلیمانی و همدانی این توطئه بی اثر شد.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۴ هزار خانواده زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها همدان کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری همدان کمیته امداد امام خمینی موسسات نیکوکاری اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • کنترل چاه‌های کشاورزی بهترین راهکار تعادل در مصرف آب
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • بازداشت فیشینگ‌کار حرفه‌ای در استان البرز
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • راه اندازی سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش کشور
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام