Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی» روز یکشنبه پس از نطق میان دستور «محمود احمدی بیغش» نماینده شازند در مجلس افزود: در زمان دفاع از منافع ملی نباید سخنان ما سبب اختلاف افکنی داخلی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع گیری مردم آذربایجان در قبال شعرخوانی رئیس جمهور ترکیه گفت: برادران و خواهران آذربایجانی نخستین گروهی بودند که دراین باره موضع گرفتند و در رسانه‌ها نیز باتاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکیدبر اینکه نمایندگان باید درنطق‌های خود انصاف را رعایت کنند، اظهار داشت: نطق‌هایی که در مجلس ایراد می‌شود، نظر شخصی نمایندگان بوده و موضع مجلس و نظام نیست واز نمایندگان می‌خواهم برای دفاع از حقی، حقوق دیگر و شرع را زیر پا نگذاشته و امیدواریم شاهد تکرار چنین اظهارنظرهایی نباشیم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: نمایندگان نیز بیانیه‌ای دراین باره تدوین و ارائه دادند و این موضع گیری درست نیست.

به گزارش ایرنا «محمود احمدی بیغش» در نطق میان دستور خود به این موضوع تاکید داشت که نمایندگان ترک‌زبان درباره شعرخوانی «رجب طیب اردوغان» به درستی موضع گیری نکردند و مردم شهرهای آذربایجان غربی و شرقی نیز در این خصوص منفعل بودند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی محمود احمدی بیغش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان محمود احمدی بیغش مجلس شورای اسلامی آذربایجان محمود احمدی بیغش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون