Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حسین کنعانی‌زادگان پیش از سفر پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نمایندگان شرق را آنالیز کردیم. شرقی‌ها واقعاً قوی هستند. هر تیمی مقابل پرسپولیس در فینال آسیا قرار بگیرد به طور حتم تیم قدرتمندی است که توانسته تا اینجا پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برگزاری دیدار نهایی افزود: تقابل ۲ قطب فوتبال شرق و غرب آسیا به طور حتم دیدار دشواری است و امیدوارم که بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار درون تیمی روز گذشته سرخپوشان اضافه کرد: روز گذشته هم بازی درون تیمی و تحت فشاری را انجام دادیم که حتی فکر می‌کنم از دیداری که قرار بود با ذوب‌آهن برگزار شود هم سخت‌تر بود. شرایط‌مان در بازی روز گذشته خیلی خوب بود. در حال حاضر همه نفرات آماده هستند تا با جام به ایران بازگردیم.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که قول داده بود در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا موهایش را بتراشد، گفت: به قولی که دادم باید عمل کنم و اگر ببریم حرفی که زدم را عملی می‌کنم.

وی در مورد گلزنی مدافعان پرسپولیس در هفته‌های اخیر اضافه کرد: خط حمله خوب و قدرتمندی داریم. از طرفی خط دفاعی هم قدرتش را نشان داده است و با کلین شیت‌هایی که صورت گرفت نشان دادیم که دفاع تیمی خوبی داریم. البته در این کار همه بازیکنان از خط حمله گرفته تا دروازه‌بان سهیم هستند. امیدوارم بتوانیم در دیدار نهایی اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

کنعانی‌زادگان در مورد غیبت شجاع خلیل‌زاده گفت: شجاع برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و توانست افتخارات زیادی را کسب کند. جای او واقعاً خالی است اما می‌دانم که شجاع در حال دعا برای پرسپولیس است تا بتوانیم قهرمان شویم. چرا که در این قهرمانی او سهیم است. چه من باشم چه شجاع مهم موفقیت پرسپولیس است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۹ آذر در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف نماینده شرق آسیا می‌رود.

برچسب‌ها محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پروندهٔ خبری همراه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا کنعانی زادگان دیدار نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد