Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی از اجرای طرح محله محور سردار سلیمانی با بهره گیری از ۲۲۵ تیم در نکا خبر داد و گفت: این طرح در قالب بهره مندی از توان حداکثری نیروهای مختلف مردمی و برای کمک به مردم برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با اجرای طرح سردار سلیمانی، تیم مراقبتی، حمایتی و نطارتی در نکا شکل گرفته و با بهره گیری از 225 تیم در این شهرستان این طرح اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: یکهزار و 245 نفر در طرح شهید سردار سلیمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا در نکا به خط شدند تا همه با هم به مقابله با این ویروس بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا از ظرفیت بسیج برای کنترل و مهار کرونا استفاده شود، خاطر نشان کرد: در طرح شهید سلیمانی کنترل و مهار ویروس کرونا به صورت محله محور در شهرها و روستاها اجرایی می شود.

 

شعبانی گفت: بهره گیری از 225 تیم در نکا اجرایی شده و این طرح در قالب بهره مندی از توان حداکثری نیروهای مختلف مردمی و برای کمک به مردم برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

 

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: بیماریابی، کنترل و رصد بعد از بیماری و دوران قرنطینگی، توزیع دارو و بسته های معیشتی و حمایتی به افراد نیازمند متاثر از کرونا، کنترل بازار و جلوگیری از سودجویی محتکران از جمله برنامه های مهم ما در اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی است.

 

شعبانی با اعلام اینکه در تمام مراحل اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی نیازمند همراهی مردم هستیم، یادآور شد: این طرح به منظور کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا با حضور تیم‌های نظارتی و با تقسیم‌بندی‌های مراکز جامع سلامت در حال اجراست و معتقدیم با کمک مردم می توانیم این ویروس را مهار کنیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سردار سلیمانی اجرای طرح محله محور سردار سردار سلیمانی بهره گیری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت