Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: در راستای طرح «هم پیوندی اصفهان و بنت» نوجوانان و جوانان ساکن بخش بنت سیستان و بلوچستان در کلاس‌های آنلاین معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان شرکت خواهند کرد.

افسون نیاز بخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و نظر به «طرح هم پیوندی اصفهان و بنت»، که به همت شهرداری اصفهان در راستای توسعه متوازن در کشور اجرا می‌شود، این معاونت اقدام به ارائه تعدادی بورسیه آموزشی رایگان در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه همکاری بین «مرکز آموزش و فرهنگ بنت» و جهاد دانشگاهی اصفهان، در ماه گذشته فراخوانی برای نوجوانان و جوانان ساکن بخش بنت سیستان و بلوچستان اعلام و تعداد ۴۳ نفر از علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی در مصاحبه آنلاین شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تصریح کرد: از بین شرکت‌کنندگان تعداد ۲۳ نفر موفق به قبولی در مصاحبه آنلاین شده و هفته گذشته همراه با دیگر فراگیران آموزشی کلاس‌های آنلاین خود را آغاز کردند.

نیازبخش افزود: منابع آموزشی شرکت‌کنندگان توسط برخی خیران تهیه و برای افراد ارسال شده و در ترم‌های آینده بورسیه‌های جدید آموزشی برای ساکنان بخش بنت سیستان و بلوچستان اعلام خواهد شد.

آغاز فعالیت خانه فرهنگ و آموزش بنت

همچنین مدیر خانه فرهنگ و آموزش بنت نیز با اشاره به اهداف این مرکز، گفت: در راستای طرح هم پیوندی اصفهان و بنت که اوایل سال جاری به امضا مدیران شهری اصفهان و بخش بنت سیستان و بلوچستان رسید، این مرکز فعالیت خود را در سه زمینه بورس‌های آموزشی، تورهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ساکنان بخش بنت آغاز کرده است.

روح‌الله صفری افزود: برگزاری وبینارهای آموزشی ویژه معلمان ابتدایی بنت و برنامه‌ریزی جهت اجرای «تور آموزشی معلمان ابتدایی بنت در اصفهان» از دیگر اقدامات این خانه بوده و برنامه‌هایی نیز برای دانش آموزان کنکوری این بخش درحال برنامه‌ریزی است.

وی ادامه داد: «خانه فرهنگ و آموزش بنت» یک تشکل غیردولتی و وابسته به مجمع خیران سیستان و بلوچستان است و علاقه‌مندان جهت آشنایی با اهداف این مرکز می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ebent.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورسيه استانی علمی و آموزشی سيستان و بلوچستان بخش بنت سیستان و بلوچستان آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود