Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خضری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان صدقات مردم نیکوکار مهاباد از طریق ۲ هزار و ۳۹۹ صندوق صدقات موجود در اماکن، معابر، منازل، ادارات و واحدهای صنفی این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها به‌منظور رفع نیازهای اصلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هزینه می‌شود و اولویت در پرداخت صدقات با ایتام، زنان سرپرست خانوار و بیماران زمین‌گیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: تامین هزینه‌های درمانی، کمک به تهیه جهیزیه و ازدواج، تامین مخارج تحصیلی و عمرانی مددجویان زیر پوشش از اولویت‌های اصلی پرداخت این منابع مالی  است.

خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای سرعت عمل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

وی همچنین در خصوص کمک به خرید لوازم‌التحریر و دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید تاکنون نیز ۵۵۰ بسته لوازم‌تحریر به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و هشت دستگاه تبلت به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال با مشارکت خیّران در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

خضری افزود: ۸۰۰ دانش‌آموز و ۵۵ دانشجو در مهاباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بوده که نیازمند دریافت کمک از طرف خیران هستند.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی