Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صدا و سیما به سهم پایین رسانه ملّی از بودجه عمومی به نسبت BBC اشاره کرد و گفت لازم است سیاستِ پخش آگهی بازرگانی، تغییر کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش رسانه ملّی و تبلیغات بازرگانی امروز با حضور قائم مقام رسانه ملی، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و جمعی از پژوهشگران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این همایش 2 روزه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار می‌شود و موضوعات مختلف را در زمینه تبلیغات بازرگانی بررسی می‌کند.

پژوهشگران در این همایش در حوزه‌هایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما در آیین افتتاحیه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی گفت: تبلیغات بازرگانی با توجه به  اهمیت اثرگذاری آن بر مخاطب، نباید صرفاً تحت نظارت معاونت اداری و مالی اداره شود بلکه باید، در حدّ معاونت برنامه‌ساز برای آن اهمیت قائل شد.

وی با تأکید بر اینکه در دوران ریاست علی‌عسکری بر رسانه ملّی انضباط شدید مالی بر بودجه صداوسیما حاکم است، گفت: باید برای نیاز رسانه ملّی به استفاده از بودجه عمومی چاره‌ای اندیشید، در غیر این صورت، ممکن است دستِ رسانه ملّی برای پرداختن به موضوعات اساسی و همچنین نیازهای مردم چندان باز نباشد.

رئیس همایش رسانه ملّی و تبلیغات بازرگانی با اشاره به نمونه‌هایی از تبلیغات شرکت‌های خارجی تصریح کرد: نیاز است در الگوها، مدیریت و سیاستگذاری برای پخش پیام‌های بازرگانی در رسانه ملّی تغییراتی ایجاد شود، زیرا نشر ایده و معنا در زندگی مخاطبان دخیل است.

اسفندیاری با اشاره به انتقاد از سهم رسانه ملّی از بودجه عمومی، در مقایسه بودجه صداوسیما با رسانه‌ای مانند BBC گفت: سهم BBC از تولید ناخالص انگلیس، هشت برابر سهم صداوسیما از تولید ناخالص داخلی است. این بدان معنا است که دولت بریتانیا هشت برابر بیشتر برای رسانه حاکمیت خود اهمیت قائل است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از محسن اسماعیلی، سید حسین شریف‌الدین، سیده مریم اعتماد، ستار زرکلام و سیدمحمدحسین میرهاشمی‌ به عنوان نویسندگان مقالات برتر، از 6 عنوان کتاب تولید شده در  خصوص رسانه ملّی و تبلیغات بازرگانی نیز رونمایی شد.

سه بازیگر در شب یلدای تلویزیون/ نوبت به سفره‌ یلدایی "دستپخت" رسیدیلدای امسالِ تلویزیون در غیابِ "دورهمی"ضعفِ تلویزیون در توجه به نوجوانان/ انتقادی که نماینده‌های مجلس به صداوسیما دارند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی آگهی های بازرگانی تلویزیون رسانه ملی آگهی های بازرگانی ی و تبلیغات بازرگانی رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!

(تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود