Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در آیین آغاز رزمایش طرح ترافیکی ویژه زمستان ۱۳۹۹ با بیان این که استان البرز با قرار گرفتن در مسیر ۱۴ استان کشور و یکی از محور‌های اصلی شمال به جنوب، سالانه شاهد تردد مسافران زیادی است، گفت: به واسطه این حجم از تردد مسافران و مردم استان در جاده ها، نیاز است تا برای حفظ سلامتی مردم و مسافران، نیروی انتظامی و تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی آمادگی لازم را داشته باشند و در همین راستا اجرای طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان می‌تواند حافظ سلامت و امنیت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او وجود هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های دخیل در این امر را مهم‌ترین فاکتور برای تحقق تامین سلامت و امنیت مردم و مسافران و روان بودن ترافیک و کمک به در راه ماندگان دانست و افزود: طی سنوات گذشته و در بحث اجرای طرح ترافیکی ویژه زمستان، خوشبختانه شاهد هماهنگ مطلوبی بین نیروی‌های انتظامی، راهنمایی و رانندگی، راهداری و هلال احمر و اورژانس بودیم که ان شاء الله در آینده نیز این هماهنگی ادامه دارد و با اجرای مطلوب طرح زمستانی سال ۹۹، شاهد کمک و خدمت رسانی مناسب به مردم استان، مسافران و در راه ماندگان باشیم.

درویش پور افزود: در بحث بیماری کرونا نیز شاهد وحدت، همدلی و هم افزایی بین تمامی دستگاه‌های مختلف استان بودیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه نقش تاثیرگذاری ایفا کرد و هرجا که لازم بود زنجیره انسانی و انتقال بیماری کرونا قطع شود طرح‌های مختلفی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و توسط نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های نظامی اجرا شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت، در بحث تامین سلامت مردم نیز پای کار است و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس راه البرز هم در ادامه گفت: در طرح زمستانی علاوه بر مسائل ترافیکی، به دنبال این هستیم که آمار تصادفات و فوتی‌ها را به حداقل برسانیم و همچنین تلاش داریم به مردمی که در محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند، خدمت بیشتری ارائه و امنیت و سلامت این عزیزان را تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی دخیل در این طرح اهتمام جدی بر ارائه خدمت مطلوب داشته باشند و همکاری لازم را با ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان انجام دهند، گفت: نیروی انتظامی استان، همواره در کنار مردم بوده و خدمات مطلوب و شایسته‌ای را ارائه داده است.

گودرزی در پایان افزود: مردم عزیز استان حتما به توصیه‌های مسئولین امر توجه داشته باشند و هنگام تردد در جاده و گردنه‌های برفگیر استان، از تجهیزات کافی برخوردار باشند و با سرعت مطمئنه حرکت و از تردد در مسیر‌هایی که توسط پلیس و راهنمایی و رانندگی منع می‌شود پرهیز کنند تا شاهد زمستانی کم تصادف، کم‌خسارت و امن همراه با سلامتی باشیم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ترافیک کاهش تصادفات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد