Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد ۷درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

تیمور باقری اظهار داشت: ۶۱۵۷ فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و۷۷۰ فقره رشد هفت درصدی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت چهار مرکز تخصصی طب کار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و افزود: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند گفت: امکان مشاهده اعتبار کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سلامت رانندگان کارت سلامت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان