Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان معنا و ۲ تن از معاونان سازمان نظام مهندسی کشور به بیان مسائلی پیرامون فعالیت‌های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بویژه در حوزه معادن در استان پرداخت و اظهارداشت: کار در عرصه اکتشاف و بهره‌برداری از معادن و استفاده از این نعمت‌های الهی بسیار مهم است و می‌تواند در کنار رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم تبدیل به سرمایه‌ای برای کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات زیاد استان در نتیجه عدم مدیریت صحیح و با بیان این که امروز سیستان‌وبلوچستان در بسیاری از موارد برای حل مشکلات، نیازمند استان‌های دیگر است، افزود: فعالیت‌های اقتصادی در کنار ماهیت اصلی خود نوعی فعالیت فرهنگی و امنیت‌آفرین محسوب می‌شود و با بهبود معیشت مردم، دلدادگی آن‌ها به نظام بیشتر و عاملی برای تحقق شعار‌های انقلاب اسلامی و گسترش گفتمان امامین انقلاب خواهد شد.

آیت‌الله محامی برخی تنگ نظری‌ها و نگاه‌های قومی و قبیله‌ای را مانعی برای انجام امور در سیستان و بلوچستان دانست و تصریح کرد: علی رغم خدمات بی شمار صورت گرفته پس از انقلاب همچنان این استان به لحاظ توسعه دچار عقب ماندگی است و این تبدیل به عاملی برای سوء استفاده دشمن شده که باید نهایت تلاش خود را بکار گیریم و در جهت رفع این محرومیت‌ها فارغ از نگاه‌های قومی و قبیله‌ای تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان معنا نیز در این نشست به بیان محور‌های کار این مجموعه پرداخت و گفت: حمایت از بخش‌های معدنی در سیستان و بلوچستان را محور اول کار قرار داده‌ایم و به دنبال سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف و فرآوری معادن در استان هستیم.

سعید اشیری توجه و همکاری بیشتر مسوولان سیستان و بلوچستان در زمینه صنعت و معدن را خواستار شد و ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های معدنی بالا و متنوعی است که در صورت همکاری مسوولان می‌توان زنجیره تولید در این منطقه را تکمیل کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحقق شعار انقلاب اخبار اقتصادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان