Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:56:14 GMT

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر آسیا +جدول نرخ

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۹۳۰۵

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر آسیا +جدول نرخ

بیمه عمر بیمه‌ای بسیار کاربردی و مفید برای تمامی افراد است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ازکی، شما می‌توانید با خرید این بیمه، به جز یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت، از پوشش‌های بیمه‌ای مختلف استفاده کنید. این بیمه برای افراد شاغل، زنان خانه‌دار، کودکان و تمامی گروه‌های شغلی و سنی مناسب است.

به دلیل استقبال افراد از این بیمه، در حال حاضر بیشتر شرکت‌های بیمه به ارائه آن می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب قصد داریم خدمات، ویژگی‌ها و مزایای بیمه عمر آسیا را به صورت کامل بررسی کنیم.

بیمه عمر آسیا چیست

بیمه آسیا قدیمی‌ترین شرکت بیمه خصوصی فعال در کشور است که سال‌هاست در زمینه ارائه انواع بیمه از جمله بیمه عمر فعالیت می‌کند و در همین مسیر بیمه‌نامه‌های عمر را در قالب چند طرح مختلف ارائه کرده تا پاسخگوی نیاز همه افراد با شرایط مختلف باشد.

مهم‌ترین طرح‌های ارائه شده در بیمه عمر آسیا، طرح جامع عمر و پس‌انداز و طرح جامع مهر است. طرح جامع بیمه عمر آسیا، در واقع همان بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و تفاوت اصلی آن با طرح جامع مهر این است که طرح جامع مهر بیمه آسیا به صورت خانوادگی (دو نفره) ارائه می‌شود.

پوشش‌های بیمه عمر آسیا

پوشش اصلی همه بیمه‌های عمر از جمله بیمه عمر آسیا، پوشش فوت است. یعنی اگر بیمه‌شده در مدت بیمه‌نامه به صورت طبیعی یا در اثر حادثه فوت کند، به جز سرمایه بیمه‌نامه، سرمایه فوت هم به ذی‌نفعان او تعلق می‌گیرد.

پوشش‌های اضافی بیمه عمر آسیا هم در صورت نقص عضو، از کارافتادگی، بیماری و ... از بیمه‌شده حمایت می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات دقیق و تکمیلی در مورد بیمه عمر آسیا را در سایت ازکی مطالعه و بررسی کنید.

مزایای بیمه عمر آسیا

در همه بیمه‌های عمر از جمله بیمه عمر آسیا، شما می‌توانید به جز امکان بهره‌مندی از پوشش‌های بالا، از مزایای زیر هم استفاده کنید:

. دریافت وام از اندوخته بیمه عمر، بدون نیاز به ضامن و وثیقه

. امکان دریافت سرمایه بیمه عمر به صورت یک جا یا مستمری در پایان مدت قرارداد بیمه‌نامه

. امکان پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه، ۳ماهه، ۶ماهه و سالانه

. تعلق گرفتن سود تضمینی و سود مشارکت در منافع به اندوخته بیمه‌نامه

یکی دیگر از مزایای بیمه عمر آسیا این است که افراد می‌توانند علاوه بر بیمه انفرادی، از امکان بیمه شدن همزمان دو نفر در یک بیمه‌نامه استفاده کنند. به این صورت که با پرداخت یک حق بیمه، دو نفر به صورت همزمان بیمه می‌شوند و هر دو می‌توانند از پوشش‌های بیمه‌ای و مزایای بیمه عمر آسیا استفاده کنند.

وام بیمه عمر آسیا

از آنجایی که بیمه عمر بیمه‌ای بلندمدت است و بیمه‌گذار ممکن است در مدت بیمه‌نامه دچار یک نیاز مالی شود، می‌تواند به جای بازخرید کردن بیمه، از اندوخته خود وام بگیرد. به این صورت که از طریق وام بیمه عمر، ضمن برطرف کردن نیاز مالی بیمه‌گذار، بیمه‌نامه هم ادامه پیدا می‌کند.

شرایط دریافت وام بیمه عمر هم به این صورت است که بیمه‌گذار می‌تواند پس از گذشت ۲ سال از بیمه‌نامه و بدون نیاز به ضامن و وثیقه، تا ۹۰ درصد اندوخته خود را وام بگیرد. سود بازپرداخت این وام هم ۴ درصد بیشتر از سود تضمینی بیمه عمر است.

جدول نرخ بیمه عمر آسیا

یکی از اطلاعاتی که افراد قبل از خرید بیمه عمر به دنبال هستند، جدول بیمه عمر است. در جدول نرخ بیمه عمر آسیا، بر اساس اطلاعاتی مثل سن، مدت بیمه‌نامه، مبلغ حق‌بیمه و پوشش‌های انتخابی، اطلاعات مختلفی مثل ذخیره ریاضی، سرمایه پوشش‌های مختلف و ارزش بازخریدی در سال‌های مختلف بیمه‌ای قابل مشاهده است.

شما می‌توانید جدول بیمه عمر آسیا یا سایر شرکت‌های بیمه را از طریق کارشناسان بیمه عمر ازکی در اختیار داشته باشید.

استعلام بیمه عمر آسیا

قبل از خرید بیمه عمر آسیا یا سایر شرکت‌های بیمه، به استعلام و مقایسه بیمه‌های مختلف نیاز خواهید داشت تا بتوانید بهترین بیمه عمر را انتخاب و خریداری کنید.

در حال حاضر استعلام بیمه عمر آسیا و تمامی بیمه‌های عمر به صورت آنلاین و از طریق سایت ازکی انجام می‌شود تا متقاضیان بیمه عمر دیگر به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد نیازی نداشته باشند.

خرید اینترنتی بیمه عمر آسیا از ازکی

همانطور که گفتیم با استفاده از azki.com استعلام و مقایسه بیمه‌های عمر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات و ابهامات خود در مورد بیمه عمر از مشاوره‌های تخصصی و رایگان کارشناسان ازکی استفاده کنید تا مشاوران بیمه عمر، پس از بررسی نیازها و شرایط شما، بهترین بیمه عمر را پیشنهاد دهند.

ضمنا تمامی مراحل خرید بیمه عمر از شرکت‌های مختلف بیمه از جمله آسیا، ایران، سامان، پاسارگاد و .... به صورت آنلاین، سریع و راحت انجام خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه عمر آسیا بیمه آسیا بیمه ازکی شما می توانید بیمه های عمر بیمه نامه طرح جامع بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی