Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است لغو دو دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر باعث شده تا این تیم برای حریف خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا ناشناخته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقارنسب درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان می‌گوید:

«به نظرم الان یکی از لحظات سخت و حساس برای کادرفنی پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظارات خیلی از این تیم بالاست، اما چند بازیکن اصلی در اختیار کادرفنی نیست و تنها چیزی که فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند روی آن حساب کند، انرژی و غیرتی است که بازیکنان ایرانی در روزهای سخت دارند. پرسپولیس برای حفظ آبروی خود به فینال می‌رود و امیدوارم به جام قهرمانی هم دست یابد، ولی کار بسیار سختی دارد.»

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس درباره لغو دیدارهای اخیر پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب‌آهن توضیح داد:

«احساس می‌کنم این تیم کار خوبی کرد در این دو مسابقه به میدان نرفت، به این دلیل که بازی‌های پرسپولیس پخش می‌شود و حریفان می‌توانستند از شرایط این تیم آگاه می‌شوند. الان پرسپولیس یک تیم ناشناخته برای حریف است، هر چند اطلاعاتی از بازی‌های قبلی این تیم دارند ولی تیم کنونی پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل تغییراتی دارد و به نظرم اگر برای حریف ناشناخته باشد، بهتر است.»

این هم نظر ذوالفقارنسب در خصوص غیبت چند بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس در فینال آسیا:

«همانطور که گفتم امیدوارم پرسپولیس نتیجه خوبی به دست بیاورد، ولی اگر هم موفق نشود باید یاد بگیریم به موقع یارگیری کنیم و جانشین‌های مناسب در تیم‌مان داشته باشیم. باید تمام نهادها هم کمک کنند تا نماینده‌های کشورمان نتایج خوبی به دست بیاورند.»

ذوالفقارنسب درباره اینکه در روزهای گذشته مسئولان مختلفی از جمله وزیر ورزش و شهردار تهران در اردوی پرسپولیس حاضر شدند به این نکته اشاره کرد:

«این‌ها نوشدارو است! آن‌ها باید قبلا از تیم حمایت و پشتیبانی می‌کردند ولی بازهم جای تشکر دارد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس وزیر ورزش بیژن ذوالفقارنسب پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان