Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-خرید اقساطی خودرو در بازار پرتورم امروز، بدون شک منطقی‌­ترین راه حل ماشین­‌دار شدن است. آگهی­‌های فروش اقساطی خودرو، فروش اقساطی 207، فروش اقساطی کوییک و ... همواره برای مخاطبان جذابیت دارد؛ اما پیدا کردن مجموعه‌­ای مطمئن برای یک خرید امن، نیازمند تحقیق و بررسی قابل توجهی است. اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به شما مجموعه­ای را معرفی می­کنیم که به مشتریانش فرصتی کم نظیر برای خرید اقساطی خودروی دلخواهشان هدیه می­کند!

آیا خرید اقساطی خودرو به ­صرفه و منطقی است؟

ممکن است از خودتان بپرسید آیا واقعا خرید اقساطی خودرو با توجه به سود نهایی آن منطقی و به­ صرفه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر آن قدری سرمایه دارید که با 20 تا 30 درصد آن می­توانید خودروی دلخواهتان را بخرید، هرگز به دنبال خرید اقساطی خودرو نروید! اما اگر قرار است نیمی از سرمایه شما و یا تمام دارایی­تان صرف خرید خودرو شود، این تصمیم اصلا عاقلانه نیست! در شرایطی که تورم حاکم بر کشور امکان خرید نقدی خودرو را تقریبا محال کرده است،حتی کسانی که نقدینگی به حد کافی در حساب خود دارند هم ترجیح می­دهند به دنبال خرید اقساطی خودرو باشند و سرمایه خود را در جای دیگری پس­انداز کنند. در واقع با خرید اقساطی خودرو با یک تیر دو نشان می زنند! هم به خودروی دلخواهشان می­رسند و هم بخش قابل توجهی از نقدینگی خود را پس­انداز می­کنند. در این میان مجموعه‌هایی که در راستای فروش اقساطی خودرو برای مشتریان خود "شرایط ویژه" فراهم می­کنند، همیشه موفق­­تر هستند.  

در خرید اقساطی خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

خودرو یکی از ارکان اصلی زندگی­های امروزی است. چه برای گردش و تفریح، چه رفت و آمد به محل کار. اما پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا نگاه مردم به خودرو فقط یک وسیله حمل و نقل ساده نباشد بلکه به دنبال خودرویی هستند که هم­پای فناوری روز پیشرفته باشد! به همین جهت وقتی در سایت­ها، اپلیکیشن­ها و صفحات مجازی با آگهی­های فروش اقساطی خودرو، فروش اقساطی 207، فروش اقساطی کوییک و ... برخورد می­کنند، هیجان­زده می­شوند که دل به دریا بزنند و به رویای رسیدن به خودروی محبوبشان خاتمه دهند و آن را به­دست آورند. اما قبل از هر اقدامی برای خرید اقساطی خودرو حتما این موارد را در نظر گرفت:

متولی فروش اقساطی خودرو کدام مجموعه است؟

سابقه و اعتبار مجموعه­ای که قرار است از آن خرید اقساطی خودرو داشته باشید، بسیار مهم است. شما نمی­توانید ندیده و نشناخته فقط به­ خاطر جذابیت یک آگهی مثلا: "فقط تا آخر هفته تمدید شد؛ فرصت استثنایی فروش اقساطی کوییک" بسنده کنید و به حسابی که نمی­شناسید پول واریز کنید تا فرصت را از دست ندهید! بنابراین پیش از شتاب­زده عمل کردن حتما درباره معتبر بودن مجموعه ارائه دهنده­ی خدمات فروش اقساطی خودرو تحقیق کنید.

مفاد قرارداد را به دقت بررسی کنید

هنگامی که شما با یک مجموعه وارد تعامل می­شوید و قصد دارید از آنان خرید اقساطی خودرو انجام دهید، قراردادی فی مابین بسته می­شود که لازم است جزییات آن را به دقت بررسی کنید. برخی از شرکت­های فروش اقساطی خودرو که فقط به سود خود فکر می­کنند و چندان معتبر نیستند، مفاد قرارداد را طوری می­نویسند که هیچ حقی برای مشتری قائل نمی­شود.

مبلغ دقیق پرداخت اولیه، اقساط و سود تمام شده را بدانید

معمولا در خرید اقساطی خودرو مبالغی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته می­شود. شما باید از میزان سود نهایی خودرو هم مطلع باشید. مثلا اگر قیمت خودروی 207در بازار 400میلیون تومان است، باید بدانید در فروش اقساطی 207 باید چه مبلغی بپردازید و قسط­هایتان به چه صورت خواهد بود. قبل از عقد قرارداد این مبالغ را استعلام کنید تا در خرید اقساطی خودرو دچار مشکل نشوید.

خرید اقساطی خودرو از کجا؟!

وقتی به مجموعه‌­ای برای خرید اقساطی خودرو رجوع کنید که مطمئن و معتبر و شناخته شده بوده و رضایت مشتریان را همیشه اولویت کاری خویش قرار داده است، کارتان راحت­‌تر از زمانی است که از فردی خرید کنید که هیچ اطلاعاتی درباره منش، رویکرد و اخلاقیات وی ندارید! بنابراین عاقلانه­ترین تصمیم انتخاب مجموعه­ای به عنوان طرف حساب برای خرید اقساطی خودرو است که این شرایط را داشته باشد:

 

سند خودرو را به نام خریدار بزندخودرو را به صورت آنی تحویل دهدانتظارات مشتریان را برآورده کند و تا زمانی که متعهد است پاسخگوی مشتریان باشدامکان تعویض خودرو را به مشتریان خود بدهدامکان فروش اقساطی خودرو را هم برای تولیدات داخلی و هم خودروهای خارجی فراهم کند.

سایا خودرو، مجموعه­‌ای مطمئن برای خرید اقساطی خودرو با شرایطی بی­نظیر

"سایا خودرو" sayakhodro.com مجموعه­‌ای مطمئن و با شرایطی بی­نظیر برای فروش اقساطی خودرو است که  در راستای به تحقق رساندن اهداف خود در جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش می­کند تا شرایطی را فراهم نماید که در این اوضاع نابسامان اقتصادی، آنان که رویای رسیدن به خودروی دلخواه خود را دارند، با خرید اقساطی خودرو به رویای خود رنگ واقعیت لذتبخشی را بدهند.

سایا خودرو صداقت و شفافیت در عملکرد را با ارائه اطلاعات صحیح به مشتری، رفتار محترمانه و پاسخگویی به نیاز مراجعه­کنندگان و صداقت در رفتار ثابت کرده است و همواره تلاش کرده تا بر اصل مشتری مداری استوار بماند. مجموعه ی سایا خودرو تلاش می کند تا در جهت حفظ کرامت و صداقت انسانی بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید. فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری آن موجب شده تا افراد بتوانند با اندک نقدینگی، قادر به خرید اقساطی خودروی دلخواه خود شوند. مجموعه سایا خودرو شرایط فروش قسطی را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی فراهم کرده­اند. شما می­توانید برای خرید اقساطی خودروهای داخلی ساخت شرکت­های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و کرمان موتور و حتی خرید اقساطی خودروهای خارجی هیوندای و کیا روی سایا خودرو حساب کنید!

فروش اقساطی کوییک، شامل خودرو کوییک و کوییک R ،کیا موهاوی، کیا اسپورتیج، سانتافه، سوناتا و دیگر خودروهای خارجی تنها بخشی از خدمات فروش اقساطی خودرو در مجموعه وزین و معتبر سایا خودرو است. همچنین فروش اقساطی207، شامل خودروی 207 دستی(ساده و پانوراما)207 اتومات و 207 صندوقدار، سمند، رانا، پژوپارس و دیگر مدل­های خودروهای ایرانی، سایا خودرو را به نسبت تنوع از دیگر رقبایش متمایز ساخته است.

سایا خودرو چه خدمات ویژه‌ای به خریداران خودرو ارائه می‌دهد؟!

سایا خودرو مجموعه­‌ای معتبر و خوشنام است که علاوه بر تحویل آنی خودرو به خریدار،

سند را به نام شما می­زندتا پایان مدت تعهداتش به شما با احترام پاسخگو خواهد بود و پس از به پایان رسیدن تعهدات نیز، با مشاوره‌ای قدرتمند و حرفه‌ای، در خدمت یکایک مشتریان خواهد بوددر صورت پشیمان شدن شما در پروسه خرید و فروش اقساطی خودرو، امکان بی‌نظیر تعویض خودرو را فراهم کرده است

با سایا خودرو، تجربه­‌ای دلچسب از خرید اقساطی خودرو را تجربه خواهید کرد!

شماره تماس: 02171333133

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سایا خودرو خرید اقساطی خودرو برای خرید اقساطی خودرو خرید اقساطی خودرو فروش اقساطی کوییک فروش اقساطی خودرو سایا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!